Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

:woot: Miks mun kännykällä ei saa tuollaisia doomsdayn ja veinsin kaltaisia kuvia?

Ovat mun silmään pirun hienoja kuvia. Vaikken taiteesta välitäkään, niin tuollaiset voisi jo vaikka tulostaa seinälle tauluiksi. Melkein tekisi jo mieli itsekin hankkia kunnon järkkäri.

Mikä Nikon? Lasi lienee milvus?
D800 ja Milvus f2 manuaalitarkenteisena kun Nikon ei lasin tarkennusta tue.

800_4560.webp

Itelle valokuvat ei oikeen koskaan oikeen oo herättäny muuta kun sellasia "onpa kiva kuva" tuntemuksia mutta näitä kaupunkimaisemakuvia tuijottelee kyllä ihan mielissään jostain syystä. Pirusti kaikkea pientä yksityiskohtaa mitä ihmetellä niinkuin tuo jonkun mainitsema harjakattonen kerrostalo. Matkakuume iski isosti. Onneks lauantaina risteilylle!

Onko Mikellä hajua mitä albiinolle tapahtuu jos se vetää melanotania?

Veikkaan etta ei yhtaan mitaan kun ei toiminut edes minulla vaikka en albiino olekaan, vaaleahiuksinen ja ihoinen vaan. Kaikki luomet muuttui pikimustiksi ja naamaan tuli kaksi uutta luomea. Onneksi havisivat kun kaytto loppui.

Back
Ylös Bottom