Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aattelin siivota. Ja sitten aattelin, että miksi tehdä tänään se, minkä voi huomennakin jättää tekemättä?

En ymmärrä mitä eräät voimamiehet syö, pari tapausta ollut kun oon ohimennessä hengittäny nenän kautta ...jumalauta haju on kuin ammoniakki. Niin kaamee katku et ennen moisella myrkytettiin syöpäläisiä :mad:

Mä en sais itteeni sillee lemuamaan vaikka vuoden ois pesulla käymättä.

En ymmärrä mitä eräät voimamiehet syö, pari tapausta ollut kun oon ohimennessä hengittäny nenän kautta ...jumalauta haju on kuin ammoniakki. Niin kaamee katku et ennen moisella myrkytettiin syöpäläisiä :mad:

Mä en sais itteeni sillee lemuamaan vaikka vuoden ois pesulla käymättä.
Ne käy Elvis Pizza Burgerissa

Ite kävin mäkissä. Tsempaloittin cityssä. Täytyy myöntää, että ihan kiva kaupunki. Menee kärkipäähän näistä jättikaupungeista missä oon käyny. En oo mikään miljoonakaupungien fani.
Vitun kallista vaan, ei viiti ostaa mitää ku suomesta saa halvemmalla.

Spagetti+10%jauheliha, ei kastiketta vain nopeasti kärtsätty tomaatti,sipuli ja valkosipuli. Annoksen päälle reilusti juustoraastetta. Niin ja tietysti Heinz, kaikki muut merkit ovat kuraa.

^Osin tais johtuu siitä kun Chilen kasvattamoissa joki virus tjs. Onhan ton hinta noussut mutta kyllä sitä vielä raaskii ostaa. Se oli vaan jäätävän halpaa vielä vuosi
sitten niin toi hinta tuntuu nyt kovalta.

PS. Iltapalaksi niitä delfiinivoileipii lämpiimässä :nolo:

On kyllä jotenkin ihan takki tyhjä tältä päivältä. Huomenna kyllä pakko päästä vetää tuplatreenit, ei tästä tule muuten mittään.

Back
Ylös Bottom