Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Harottu kikkarapääHuomenna pitäs tehdä etätöitä ja unohin töistä ottaa tietokoneen virtapiuhan mukaan
Kirottu hattarapää.
No mä voin laittaa ekan. Joku muu voi siitä sitten jatkaa, jos uskaltaa. Tosin mun vipit on vasta pending -tilassa.Pelkään että joudun huiputetuksi ja kukaan ei lähetäkään runoa. Tulisi paha mieli. Siksi emmin vielä vippejä.
No mä voin laittaa ekan. Joku muu voi siitä sitten jatkaa, jos uskaltaa. Tosin mun vipit on vasta pending -tilassa.
No nyt kyllä kana opettaa Munaa.Pitää sitten rimmata aina joka toinen keskenään. Ei silleen nolosti peräkkäin.
Pitihän se arvata että sinäkin olet vain kiukkuinen feministi. Aina ne naiset on kaikkea vaatimassa.RIIMEJÄ SAATANA!
Pitihän se arvata että sinäkin olet vain kiukkuinen feministi. Aina ne naiset on kaikkea vaatimassa.
Psst, oliMielestäni Tabermann on taitava runoilija, jotenkin hänen ulosanti viehättää poikamaista mieltäni.
"Ei muuta ihmissuhdetta kuin
Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Pitkän tähtäimen suunnitelmana kitata vitun pitkä kalja
Niin vikkelään kuin kurkku vetää."
Pahoittelen preesensiäni.Psst, oli
Höpö höpö. Sinä voisit soittaa illan konserton D-duurissa nahkahuilulla alasti parvekkeella. Jos ei ole parveketta, niin käy myös eteisessä.Kaikki voisivat nyt pyytää anteeksi. Minä pyysin jo ja edellä toinen.