Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klassinen soiton opetus on toisaalta tappanut aika monen mielenkiinnon koko musaan. Olis varmaan jäänyt itelläkin, jos ei olis innostunut toisesta soittimesta teini-iässä. Mutta onhan ne lähtökohdat tosiaan ihan erilaiset, jos on koko elämänsä harrastanut musiikkia ja jotain lahjoja löytyy. Korvakin on soittamisessa vielä sellainen työkalu, että jos sitä ei ole, niin vaikeaa on saada fiksun kuuloista musaa aikaan. Rytmitaju toinen, jos se puuttuu täysin.
Siksi kannattaakin hakeutua itseään parempien seuraan..Tästä syystä harrastan yksilölajeja. Ei käy vituttamaan oma paskuus/muitten paskuus.
Nimenomaan. "Jos olet salin vahvin, olet väärällä salilla."Siksi kannattaakin hakeutua itseään parempien seuraan..
Todettakoon että bändihommissa jonkun jäsenen heikompi nuottikorva ja/tai rytmitaju on kyllä ärsyttävä riippa ja hommat sujuvat parhaiten, mitä lahjakkaampia kaikki ovat ainakin oman tonttinsa hoitamisessa. #rokkipoliisi
Jep, ovat kyllä vaikeita juttuja kun usein on myös kaveruus pelissä. Kaikilla tasoilla toimivan bändin löytyminen ja koossa pysyminen on varmasti paljon vaikeampaa kuin elämänkumppanin löytäminen :DHeikoin lenkki jne. On sitä varmasti tyhmemmistäkin syistä laitettu pihalle bändistä. Kyllä mä ajattelisin että on melkoisen itsestäänselvää, että helpoin ja kivoin soittaa kun kaikki ovat suunnilleen samalla taitotasolla.
Nimenomaan. "Jos olet salin vahvin, olet väärällä salilla."
Sitten kannattaa harkita jo mm. kravattikiikkua.ego on isompi ku ykskää sali tai bodari.
Jep, ovat kyllä vaikeita juttuja kun usein on myös kaveruus pelissä. Kaikilla tasoilla toimivan bändin löytyminen ja koossa pysyminen on varmasti paljon vaikeampaa kuin elämänkumppanin löytäminen :D
Itsellä henkistä allergiaa Hilipsiä kohtaan, joten olen ehkä jäävi vastaamaan. Toisaalta tuohon rahaan voi saada ihan vastinettakin.www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/49PFS4131/philips-49-full-hd-tv-49pfs4131
Huomenna tulos tarjoukseen, onko hyvä ostos? Itse en töllöistä paljoa tiedä ja varmaan kymmenen vuotta sitten viimeksi ostanut teeveen, hd-ready ja kaikkea :D