Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joko meni BBS:ät tilaukseen? Jos punamustat haluat, ja keveys on tärkeä ominaisuus niin harkitsisin ehdottomasti näitä:

(IMO toi punainen keskiö sopii jopa paremmin kuin se punainen raida kehässä, josta väkisinkin saattaa tulla vähän motonet- fiilis.

OZ_Racing_Formula_HLT_4H_Matt_Black_Punto_Evo_Abarth_008_x.jpg

Itse vanne: http://www.ozracing.com/wheels/oz-racing/i-tech/formula-hlt-5h

"Muutaman tonnin settihintaa/ parihintaa"
"Amisvanteet"
Valitsehan nyt vain se toinen.

No amistyyliä tässä täyttäpäätä rakennetaan. Pikkusportti ja isointa mahdollista "rallivannetta" vauhtiraidoilla alle. Puuttuu enää lintulauta ja karvanopat. Mut eikös mike olekin ammattikoulusta valmistunut, joten ei sen suhteen mennä metsäänkään. Pääasia että itse tykkää.

Hyvin tienaa pojat amiksessa ilmeisesti nykyään.
Eihän tuo ammariauto (vielä) ole. Ehkä sit joskus 10-15 vuoden päästä, kunhan hinnat tippuvat ammareille sopiviksi.

Itse puhuin tyylistä. Meillä päin ammarit hankkivat juuri pikkusportteja, tummensivat ikkunat ja laittoivat niihin mahdollisimman isot vanteet just joko mustina, valkoisina, punaisina tai sinisinä, luonnollisesti kirkkaanvärisillä korosteraidoilla. Jos rahaa jäi, niin pörinäpöntön laittoivat myös. Mut tässä taitaa olla pörinät jo ihan vakiona.

Eikös kaikki Suomeen tuodut nykyisen korimallin RS3:t ole maahantuojan rastittamina varustettu jollain "tehoputkella". Noin muistan kuulleeni joskus.

Eihän tuo ammariauto (vielä) ole. Ehkä sit joskus 10-15 vuoden päästä, kunhan hinnat tippuvat ammareille sopiviksi.

Itse puhuin tyylistä. Meillä päin ammarit hankkivat juuri pikkusportteja, tummensivat ikkunat ja laittoivat niihin mahdollisimman isot vanteet just joko mustina, valkoisina, punaisina tai sinisinä, luonnollisesti kirkkaanvärisillä korosteraidoilla. Jos rahaa jäi, niin pörinäpöntön laittoivat myös. Mut tässä taitaa olla pörinät jo ihan vakiona.
Nyt puhutaan selkeesti kokemuksen syvällä rinta-äänellä. Vissii tullu paljo ite harrastettua näitä juttuja? Eikä mike mun mielestä tässä nyt mitään muuta aio tehä ku vaihtaa vaa vanteet mieleisekseen.

BBS on juurikin oikee vanne! Motorsporttia juuri sopivasti tommosee audiin ja kaikkein parasta niissä on se, et ne on oikeesti melko kevyitä. Kuha vaa ottaa oikeilla spekseillä tohonki koriin niin on härskin näkönen.
Maallikkona pakko kysyä, että miksi vanteen pitäisi olla kevyempi? Auton paino kuitenkin luokkaa 1500 kg... Makuja on monenlaisia ja voi johtua iästäkin, mutta omaan makuun ylituunatut autot ei näytä kovin hyvältä. Hinnasta tai omistajan tulotasosta riippumatta ne tosiaan usein näyttää ns. amisautoilta

Maallikkona pakko kysyä, että miksi vanteen pitäisi olla kevyempi? Auton paino kuitenkin luokkaa 1500 kg... Makuja on monenlaisia ja voi johtua iästäkin, mutta omaan makuun ylituunatut autot ei näytä kovin hyvältä. Hinnasta tai omistajan tulotasosta riippumatta ne tosiaan usein näyttää ns. amisautoilta
onko auto ylituunattu, jos siihen vaihdetaan vain toiset vanteet?

Nyt puhutaan selkeesti kokemuksen syvällä rinta-äänellä. Vissii tullu paljo ite harrastettua näitä juttuja? Eikä mike mun mielestä tässä nyt mitään muuta aio tehä ku vaihtaa vaa vanteet mieleisekseen.
Onhan noille tultu nuorempana naureskeltua, kun ne pyöri "kylän" raitteja pitkin. Nykyään kun asuu stadissa niin noita näkee vähemmän kuin maalla.

Toki mike saa vaihtaa vanteet mieleisekseen. Kuten totesin, että pääasia että itse tykkää. Mut eihän se muuta sitä asiaa. Jos tykkää tuosta tyylistä niin sit tykkää. Mutta mitä enemmän "motorsporttia" työntää tuollaiseen (suht) tavalliseen sedaniin niin sitä enemmän se muistuttaa tuota yllä mainittua tyyliä.

Onhan noille tultu nuorempana naureskeltua, kun ne pyöri "kylän" raitteja pitkin. Nykyään kun asuu stadissa niin noita näkee vähemmän kuin maalla.

Toki mike saa vaihtaa vanteet mieleisekseen. Kuten totesin, että pääasia että itse tykkää. Mut eihän se muuta sitä asiaa. Jos tykkää tuosta tyylistä niin sit tykkää. Mutta mitä enemmän "motorsporttia" työntää tuollaiseen (suht) tavalliseen sedaniin niin sitä enemmän se muistuttaa tuota yllä mainittua tyyliä.
Suht tavallinen sedan ? Hyvin sä seuraat keskustelua, eikös Mikelle ollut tulossa Sb ?

Back
Ylös Bottom