Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Törmäsin mielenkiintoiseen keskusteluun vauva.fi sivustolla. "MIES KUSEE LAVUAARIIN".

Mietin tässä että toihan on ihan helvetin hyvä idea ja haluan kuulla ajatuksia. Tässä muuten kopiona kiinni jääneen miehen selitykset muijalleen:

-pönttö lorisee

-pöntössä menee monin kertainen määrävettä hukkaan vetäessä.

-vehkeen voi pestä samalla

-kusen happamuus "puhdistaa" lavuaaria..

-lapsen kakka on pahempi asia kuin aikuisen miehen KUSI.

-lavuaari on hyvällä korkeudella, eipä roisku ohi

- Voi ihailla samalla omaa upeaa uljasta elintään peilin kautta.

Näin myös teen. Kun olen eka lorotellut pönttöön.

Olipas taas hieno päivä. Kyllä luiden kasaaminen on sitten kivaa. Kerronpa kuinka kivaa. Kuvittele, että kasaat palapeliä. Se on vähän sellasta. Paitsi että palapeli on kolmiulottoinen. Ja siitä puuttuu paloja. Eikä kaikki palat sovi toisiinsa. Etkä pysty näkemään kaikkia paloja. Ja ne palat menee rikki kun yrität laittaa niitä paikalleen. Ja sitten ne puolen sentin paksuiset palat pitäs kiinnittää vielä jotenki tukevasti, esim ruuvilla, mielellään monella.. Niin ja tarkkaa mallia ei ole vaan "sinnepäin käsitys" mikä pitäs olla lopputulos. Miksei ole pikaliimaa?
Eiks se joku italiaano meinaa tehdä (yrittää) päänsiirtoa, jossa käyttää jotain erikoisliimaa. Jos sillä saa päänkin liimattua uuteen kroppaan, niin kai se ny luihinkin käy ;)

päevvee ja huamenta!!!! se on tuaas yks eeeeeehana päevä!!!! <3

:oujee: :heart: :oujee:

Se olis päivää aikaisemmin täällä. Jää kyllä iteltä menemättä tuonne todennäköisesti. Sen sijaan Psychework, Entombed, Insomnium ja Katatonia kokonaisuudesta pitää poimia vähintään joku tai jotkut.

Prkl, kun tuumasin myös pitäväni korkkia kiinni, mutta kyllä heviä kuunnellessa pitäs saada pari olutta ottaa..

Mä oon Katatonian aikaan valitettavasti reissussa, mutta WTF noita lippujen hintoja nykyisin. Aivan arsesta.

Alan ehkä jo vähän lämmetä tolle uudelle Amorphisin laulajalle. Ehkä. #elegyäkuunnellenkeskiviikkoon

Pimennysverhot
RPQif2R.gif

Minä tykkään herätä että on valoisaa. Mutta pian sekin on ohi.

Tarvii lisätä keskimääräiseen nukkuma-aikaan tunti tai puolikas taas talvikaudelle.

Back
Ylös Bottom