Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja velkahan tunnetusti kasvaa korkoa.Siellä ollaan mulle velkaa.
:D
Mutta etenkin kun luita kolotti ja olo oli kankea
Ja lauantaina
Onpas muuten vitun idioottimainen lause tuossa kuvassa. Vähän kuin: "All brains are made of tissue, still some do not wish to murder innocent people."
kyllä, tämä totta on. Usein toden ääneen sanominen kuulostaa kornilta ja useimmiten se pännittää eniten heitä, jotkaNo tietenki se on idioottimainen, mutta tottahan se on.
No on on, mutta se, että sen ajattelemisessa olisi jotain kummallista tekee koko lausahduksesta idioottimaisen. Ei se rakennusmateriaali määrittele lopputuotteen kauneutta.No tietenki se on idioottimainen, mutta tottahan se on.
pieru
Se on luultavasti niin halpaa.Kuntit. Tulin tossa funtsineeksi kun tein leivän ja avatessa uuden skinkkapaketin. Notta mistä tieteellisestä syystä johtuu se? Että leivän päälle tarkoitettu ohuen ohut broileri on pakattu suojakaasuun.
Niin miksi suojakaasuksi on valittu pieru!?
No on on, mutta se, että sen ajattelemisessa olisi jotain kummallista tekee koko lausahduksesta idioottimaisen. Ei se rakennusmateriaali määrittele lopputuotteen kauneutta.
Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä. Kenen syy on se, jos katsojalla on niin vähän kauneutta silmissään, että kaikki aistittu vaikuttaa keskimääräistä vähemmän kauniilta?No ei määrittele. Ja se mikä on kaunista, riippuu niin siitä keneltä kysyy.
Mä en ole koskaan omistani edes ajatellut, että niiden pitäsi olla kauniita, vaan vain itselleni sopivia :DMä oon tulkinnut että mulla on ei-kauniita tatuointeja, kun yleisin kommentti on että "noi on tosi hyvin tehtyjä". Seuraavana sit sarja kysymyksiä kuten "mitä toi tarkottaa?" ja "kuka toi on?".
Onneks oon ite niin kaunis että ei tollaset pikkuviat vaivaa.