Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti juuri se. Mä luin sen ekan kirjan kokonaan ja toisesta pätkiä sieltä täältä, mutta en sitte jaksanu enempää. Alkoi olla vähän puuduttavaa. Palasin Charlaine Harrisin pariin, kun en muutakaan keksinyt.
Pitää varmaan tutustua tuohon JR Wardiin. Ja jos sulta löytyy muuten jotain hyviä kirjasuosituksia niin kerrothan pliiizzz.
Mä inhosin Sookieita. Noita Wardeja oon lukenut kaksi. Ricen jutuista oon tykännyt eniten Mayfaireista, ja tietty Lestat-kirjoja on tullut nyt uusia! Jos haluat todella häiriintynyttä luettavaa, voin lainata yhden merenneito/enkeli-erotican. Vähän veikkaan että ei oo kirjastossa sitä.
Millasia suosituksia olis tarvis, tota samaa osastoa vai ihan mitä vain?
Mä tykkäsin Sookieista. Nyt luen noita Harper Connelly-kirjoja. Taas.
Mulla Ricet on jääny jotenki ihan jonnekki taka-alalle, kun viimeksi niitä teininä luin, mutta jos Lestat-kirjoja on oikeesti tullut uusia niin pitää pistää varaukseen kirjastosta.
Oooh! Häiriintynyt kuulostaa hyvältä! Minkä niminen kirja se on?
Ja kaikki käy missä on murhia tai jotain yliluonnollista. Tai molempia.
En tiedä kehen viittaat...ei muuten, mutta kun täällä niitä riittää...on Lindholmia, Vaaran Teroa mamboineen, Noimannia, kaiken maailman Jarkko Eveä sun muutaEikö se Muisku oo ihan symppis kuitenkin. Keekistä en oikein perusta. No, mitä tahansa kuuntelee, kunhan ei ole Porin itkevä peruna.
En tiedä kehen viittaat...ei muuten, mutta kun täällä niitä riittää...on Lindholmia, Vaaran Teroa mamboineen, Noimannia, kaiken maailman Jarkko Eveä sun muuta
Joo, kaks uutta Lestatia. Se häiriintynyt on Mermaid's Kiss.
Mä en oo kunnon roskaa lukenut hetkeen, mutta esim. Kingin 11/22/63 oli todella hyvä, ja Gillian Flynnit on kivan kevyttä. Kolmekohan niitä on käännetty, itsenäisiä eli ei väliä miten niitä lukee.
Minnuuki rupes kiinnostaa tuo häiriintynyt