Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho. Arhis-Paavon ärsyttävyydessä ylittävän pitää olla jo todella ärsyttävä.eiku se nyrkkeilijäakka
ei miellytä Minua missään suhteessa, suorastaan ärsyttä, eilenkin piti vaihtaa kanavaa kun alkoi haastattelu teeveessä
edes Arhinmäen Paavo ei ärsytä noin paljoa
Kohta 200kg maasta.
Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolesta kuin tehty sinkkumiehelle.
Onhan tuo ulkonäöllisesti melekonen telkänpönttö.Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolelle kuin tehty sinkkumiehelle.
Eiks toi oo semminen maalaisromanttinen...Enemmän sitä pirttiä muutenkin katsellaan sisältä päin.Onhan tuo ulkonäöllisesti melekonen telkänpönttö.
Odottele vaan. Ei minullakaan vielä viikko takaperin. Nyt saa yskiä keuhkoja pihalle aamusin, että lähtee tuo mälli irti.Tommosta ei oo. Vielä. Eiköhä seki joskus tule.
No mitä mä oon kuullu kakskerroksisista ni aina se tavara mitä tarviis, on yllätys yllätys väärässä kerroksessa.Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolesta kuin tehty sinkkumiehelle.
Toisaalta taasen, jos sisätilat on mallikkaat niin eipä sitä itse paljoa ulkopäin katsele ekan parin kuukauden jälkeen. Ulkonäköön tottuu.Onhan tuo ulkonäöllisesti melekonen telkänpönttö.
Mikä vika tossa nyt on ? Eiks toi ois kokonsa puolesta kuin tehty sinkkumiehelle.
Nojuu, 300 kiloeuroa tuosta tötteröstä. Hehe.
Voihan sitä vaimonkin hankkia niin että "kyllä siihen ulkonäköön pikkuhiljaa tottuu"