Rich Piana

Jumaliste, että oli muuten rasvaista pitsaa tuossa better by the day pätkässä :D Johan sillä sankarilla on uus mirkku kameran takana? Möläytti kaupassa right babe :D

Jumaliste, että oli muuten rasvaista pitsaa tuossa better by the day pätkässä :D Johan sillä sankarilla on uus mirkku kameran takana? Möläytti kaupassa right babe :D
no olihan siellä kameran takana ihan selvästi joku akka ja pikkupitza oli sille:D
Kuten olen sanonut niin kyllä Ritsille naisia riittää ja vaikka edellisestä olis tehty katoamisilmoitus poliisille ja akkaa ei löytyis enää mistään ikinä, niin silti olis tulijoita jonossa!:hyper:
Sanokaa mun sanoneen, niin kohta tuo kameran takana oleva mimmi on myös kameran edessä ja Ritsi selittää kuinka hyvä tyyppi se on. Veikkaan myös että tapaus on Ritsiä reilusti nuorempi, hyvä perseinen salikissa:D

Ritsi ottaa nyt kaiken ilon irti tuosta menestymisestään ja niin pitääkin. Kukaan ei voi Ritsille mitään:hyper:

vaikka kuinka haluasin nukahtaa saran pallojen väliin niin on se saatanan luksusta ettei sen ääntä enää videoilla ole! Yep!!!

sama muutos ehkä suomen bodiskenessä yhteen videosarjaan Ois jees :nolo:

Mitähän nuo Ritsin asuntohommatkin ihan oikeasti on? Kämpät on aina ihan puolityhjiä ja palohälyttimet huutaa. Nukkuuko se muka oikeasti tuolla, kun palovaroitin piipittää viikkotolkulla?! Sanoo vaan että ei edes ole huomannut koko asiaa itse ja jengillä menee läpi? Eihän siinä piippauksessa (joka kuului edellisillä videoilla) sais edes nukuttua, eikä todellakaan voi olla sitä itse huomaamatta!:eek:

Luuletsä että se makkariin asti kuulee sen hälyttimen? Äijällä 400 neliöö kämpässä vai miten se oli. Luulis että makkari aika kaukana tosta alakerran hälyttimestä,.

Richille sopis mun mielestä sellainen Hugh Hefnermäinen lähestyminen tähän naishommaan koska vetää aina kaiken överiksi. Joten miksi ei täyttäisi taloa näillä sara ja chanel tyylisillä muijilla? Tuskin sitä kiinnostaa onko muijan vaikkapa vaan rahan takia hänen kanssaan kunhan laatupersettä on porealtaat täynnä ja eikä kuvaajat loppuisi kesken.

Mä muuten pelkäsin jo pitkään että uusi muikkeli olisi juuri samainen joka pyöri tällä kuuluisalla videolla. Karmea ääni muikkelilla jolloin Saran ääni jopa kelpaisi paremmin!

Oon kohta kuunnellut tuota eksän avautumista tunnin: rich on vaimon hakkaaja, steroidien myyjä, paljon roinaava ja on käyttänyt pmaa/syntholia. Joo ja jos en väärin kuullut niin on laittanut botoxia huuliin ja naamaan. Tietolähteinähän eksät ovat tunnetusti niitä parhaimpia.

Back
Ylös Bottom