Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tilasin jenkkisängyn, rymsteeraus alkakoon.
Minä haluaisin eroon omastani ja vaihtaisin futoniin.Teki kerran eetvarttia selälle nukkua petarilla lattialla, kun moisen kavereille kyhäsin ja muuten vaan muutaman yön siinä heidän jälkeensä lepäilin.

No ei ollu lääkäristä apua tinnitukseen. Tänään kuitenkin tasainen ulina on pätkinyt, toivottavasti enteilee sitä et loppuu kokonaan. Viimeyö piti nukkua silleen et kännykästä soi joku fakin sateenropina. Muuten ei saanu unta.

Minä haluaisin eroon omastani ja vaihtaisin futoniin.Teki kerran eetvarttia selälle nukkua petarilla lattialla, kun moisen kavereille kyhäsin ja muuten vaan muutaman yön siinä heidän jälkeensä lepäilin.
Petarilla on myös iso rooli sängyn mukavuudessa, tai oikeastaan sen jämäkkyydellä. Futoni ois kyllä kova ratkaisu, literally.

nyt ön keskiviikko. jahas... tässä jos jtn jaksais tehäkin...möh...

Finrexiä, kuppi kahvia (kahvia koska Aeropress pesussa), toinen kuppi kahvia.

Jos sit kävis kaupan kautta hakeen evästä josta korjaan auton ruosteläiskät piiloon. Ajattelin magguraa + turun sinappia. Se käy hyvin aamupalasta, lounaasta ja päivällisestä. Illaksi varmasti jo kotona.

Minua ei nyt huvita

harkitsen jälleen vakavasti lottorivin tekemistä

Osta sellaisia vahtikoirasta varoittavia kylttejä. Voi toimia peloitteena ihan ilman todellista koiraakin. Tai tekaise asiallisen näköisiä tarralappuja, jotka voi liimailla ovenpieliin ja jossa kerrotaan, kuinka talossa on hälytysjärjestelmä vartiointiliikkeeseen.

Aattelin että täytyy kyllä käydä ostamassa jostain semmosia tarroja missä kerrotaan jostain hälytysjärjestelmästä. Vaikka haluan kyllä ihan oikean valvonnan, niin vois ne tarrat ostaa varottelemaan jo etukäteen :D Aattelin myös, että vaikka mulla ihan oikeat (makkaralla toimivat) koirat onkin, niin voisi ostaa vähän eri rotuisesta koirasta sen kyltin :D Vaikka voi kai jackrusselitkin ihan pelottavia olla, mutta kun ne on semmosia nyrkillä tapettavan kokoisia ja lähtee tosiaan ihan jokaisen mukaan kuka tarjoaa vähän ruokaa ja leluja, eli ei varsinaisesti vahtitarkoitukseen koulutettuja :D

Aattelin että täytyy kyllä käydä ostamassa jostain semmosia tarroja missä kerrotaan jostain hälytysjärjestelmästä. Vaikka haluan kyllä ihan oikean valvonnan, niin vois ne tarrat ostaa varottelemaan jo etukäteen :D Aattelin myös, että vaikka mulla ihan oikeat (makkaralla toimivat) koirat onkin, niin voisi ostaa vähän eri rotuisesta koirasta sen kyltin :D Vaikka voi kai jackrusselitkin ihan pelottavia olla, mutta kun ne on semmosia nyrkillä tapettavan kokoisia ja lähtee tosiaan ihan jokaisen mukaan kuka tarjoaa vähän ruokaa ja leluja, eli ei varsinaisesti vahtitarkoitukseen koulutettuja :D
Voit varmaan rauhottua. Ne on marjanpoimijoita, ei Viet Cong.

No ei ollu lääkäristä apua tinnitukseen. Tänään kuitenkin tasainen ulina on pätkinyt, toivottavasti enteilee sitä et loppuu kokonaan. Viimeyö piti nukkua silleen et kännykästä soi joku fakin sateenropina. Muuten ei saanu unta.

Siihen ulinaan tottuu. Mulla on soinu viimeset kymmenen vuotta taukoamatta korvissa eikä sitä enää edes niin huomaa. Jos ei sitten ihan tarkoituksella ala kuuntelemaan.

dum dum dum....

Enhaluutottuu.

Asiasta voi tehdä itselleen vaikean ongelman keskittymällä asiaan ja tuskastumalla siihen, ajattelemalla sitä.

Tai tuskasta voi päästä eroon, pitää vain hyväksyä, että sille ei mitään mahda ja siinähän vinkukoon jos on vinkuakseen.

Valinta on oma.

Sama pätee muuten myös moneen iän mukanaan tuomaan tuskaan, kolotukseen ja rutinaan mitä kroppaan tuloopi..

Back
Ylös Bottom