Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ekat perunat tältä vuodelta poriseen.
IMAG0251.webp

Ajattelin myös, että äkkiähän tuollaisen taloyhtiön puukeinun öljyää. Juu ei öljyä äkkiä. 2 h meni kaikkineen vaikka ruiskulla sohin. Onneksi en alkanut pensselillä leikkiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä tässä pohdin että
mitä minä tekisin.
Josko joisin lasin vettä
vaiko ruokaa laittaisin.

Olenko laiha hottiskissa
vai pelkkä läski akka?
Juomastako pitkä pissa
vai syömisestä kakka?

Sekin tässä vaikuttaa
menenkö jumppaa tekemään
Katabolia kolkuttaa
jos vedellä lähtee kyykkäämään.

Näitä tässä mietin vain
Kun olen laiska löllykkä
Enpä minä jumppaa lain
Siksi on maharöllykkä.

Yllättävän hyvä olla parhaillaan. Jotenkin virkistyy näköjään iltaa kohti. Muuten mennyt koko päivä kyllä ihan sumussa.

Viihteen illaksi saa tarjota taistelusukeltajat-dokkari subilta.

Treeni suoritettu, painojen kokoluokan arvannette
Same here...
Ekat perunat tältä vuodelta poriseen.
katso liitettä 138405

Ajattelin myös, että äkkiähän tuollaisen taloyhtiön puukeinun öljyää. Juu ei öljyä äkkiä. 2 h meni kaikkineen vaikka ruiskulla sohin. Onneksi en alkanut pensselillä leikkiin.
Syäks kaik kerralla ?

Sutilla keinuun meni muistaakseni kahelta mieheltä semmonen muutama tunti+muutama tunti työn tarkastelua+vajaa loota kaljaa.

Syäks kaik kerralla ?

Sutilla keinuun meni muistaakseni kahelta mieheltä semmonen muutama tunti+muutama tunti työn tarkastelua+vajaa loota kaljaa.
Ei mennyt kerralla kaikki. Voita kylkeen niin uppos sen mitä maha veti.

Eli 2 h x 2 mulkkua = mulkkutunteja 4
minulla taas 2 h x 1 mulkkua =mulkkutunteja 2

Lopputulema on se, että suihkien mennöö nopiammin, mutta ilman olusta. Sutien saa taas juoda sitä olusta ja nauttia.

Unirytmi totaalisen perseellään. Joku joutaisi nyt silittämään selkää. Tai kunhan joku muu edes valvoo niin sekin vähän lohduttaa. Ette nyt nuku senkin itsekkäät paskat.

herääminen rupeaa taas lähentelemään mahdotonta kun aamut hämärtyy, ja lopulta pimenee
viime viikolla vielä oli havaittavissa huomattavasti helpompaa heräämistä, no kesäkuussa taas helpottaa

korjaan, työaamuina herääminen

Huomenta! Nukuin hyvin ja sikeesti. Jes.

Back
Ylös Bottom