Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi on muuten jännä ominaisuus, että valtaosa jää vaan kyttään eikä tee elettäkään vaikka joku sais pataan.
Ei ollut pataan vetämisestä kyse mutta tuossa muutama päivä sitten katselin Mansester Cityn koskarilla kun joku nuori poika oli ilmeisesti hieman ottanut perinteistä katukivipainia naamalla, ja joku sipsakka neitonen siinä yritti auttaa. Kaveri oli jäänyt jaloistaan solmuun pyörän tankoon ja melko pahassa jamassa. Jelppailin nuorikon pystyyn ja tsekkasin pahimmat vammat, verta niin hemmetisti ja vanhoja tikkejä naamassa ilmeisesti samanmoisesta katukivivaparista, mutta tällä kertaa oli vain pintanaarmuja. Paikkasin hätäseen kaverin kun sillä oli yhtäkkiä kiire pois, siinä sitten ihmeteltiin. Likka kyllä totesi että mukava kun joku pysähtyy auttamaan, eihän siinä ollut kuin toista sataa ihmistä ympärillä.

Mä tulin kanssa, vartin myöhässä... Tai no on mulla liukuva työaika, mut on myös kellokortti :D Oon nukkunu aika huonosti kun pelottaa nyt ihan vitusti olla yksin kotona kun viikonloppuna kävi niitä "marjastajia" siinä pihassa... Mutta pelottaa kyllä olla töissäkin, eilen mietin koko päivän kauhuskenaarioita että miltä se koti näyttää ku meen 12 h päivän jälkeen sinne :D

Uutta Sonataa, ihan perus niitten biisi kuulostaa olevan.

kun lunssa on ohi niin lähden polkeen
bw bike.webp

Minullakin huomenna läskilenkki

oli eilen hyvä tekosyy pysyä jalkakyykyssä täysin mukavuusalueen sisäpuolella kun piti säästää jalkoja polkupyöräilyyn

punnukset siis väkevästi kaksinumeroisissa massoissa

Tänään ois kyllä treenipäivä, kamat on mukana mutta en tiiä kyllä vielä yhtään että mitä sitä tekis! Vois ilmoittautua päivän wodiin, vois mennä boxille muuten vaan höntyämään tai sit vois mennä puntille. Pyöräilemään en ehkä tänään koska sää.

Katsotaan uskaltaisko jo tänään liikkua vai lykkäänkö vielä ainakin päivällä. Pitäis myös alkaa pohtia, millä kiinnitän otsalampun kypärään hyvin. Viime talvena se oli hieman haasteellinen operaatio. Suosittelen otsalamppua, jos et ole vielä mitään hommanut läskipolkuriin. Näkee aina sinne minne katsoo, se on mukavaa se.

Kylläpäs väsyttää. Pitäs lähtee kyykkäämään. Itkettää jo nyt. Yhyy. Ykkösiä. Taidan jäädä märäks läntiks salin lattiaan.
Ykköset on aika paljon mielekkäänmpiä kuin esim 15 toiston sarjat. Eli älä sure, mukavaa se on. :)

Tänään oli mahtava herätys! En tarvinnut edes herätyskelloa. Vauva päätti ruveta kannibaaliksi ja aloitti uransa mun tissistä, puraisi yhdellä pienellä nököhampaalla ja voi sitä veren määrää! Voin kertoa että sattuu ihan saatanasti...

Poika ilmeisesti piti mun kiljaisua hauskana ja kehtasi vielä nauraa...

Kai se on lähdettävä ostaan vermeet ja sen jälkeen pitää koittaa leikkiä automaalaria. Toivottavasti sataa niin se kruunaa homman.

Suosittelen otsalamppua, jos et ole vielä mitään hommanut läskipolkuriin.

ei ole läskiin vielä hankittu mitään muita lisävarusteita kun juomapulloteline ja polkuumet, muuten täysin vakio
katsotaan tuleeko talvella ajeltua, pimeällä

Ykköset on aika paljon mielekkäänmpiä kuin esim 15 toiston sarjat. Eli älä sure, mukavaa se on. :)

ehtottomasti! varsinkin kun ne suorittaa samalla painolla

Back
Ylös Bottom