Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaaka on perkeleen keksintö.

Mutta kuulkaas. W. Shakespearen kuningasnäytelmistä on nähtävillä uusia jaksoja. Voi ihmisen inhuutta ja luihuutta. Ihanaa! Kaikki kuolee!! :oujee:

saahan sitä mittailla

Minun pitkänajan haave on kerätä +85 kilon massa, mutta ei tule mitään, se on se 82-83 maksimi mitä pystyy ylläpitämään

postiviivinen asia: paino on asettunut pysyvästi +80 kiloon, ennen oli hankaluuksia pitää edes yli sen

Siliäselän huipulta terveisiä kaikille pikkumussukoille :D

IMG_20160817_143354.webp

Mä en ymmärrä vaakailua, jos ei kisaa jossain painoluokkalajissa.

Minä en muuten vaa'alla juuri vieraile, mutta kun kolmen kuukauden päästä on taas isot kisat niin pitää pikkuhiljaa ruveta taas seuraamaan painoa. Suomessa nyt menen hujahtamalla alle 69 kilon sarjaan, mutta tammikuun EM-kisoissa pitäis olla yhtä painoluokkaa kevyempi, joten parempi aloittaa sekä henkilö- että keittiövaakahuoraaminen jo nyt. Ei tartte suorittaa liian rankkoja painonvetoja tai muutakaan typerää kakkaa.

Onkohan naisten painissa sallittua käyttää keilapallo-otetta?

Tästä tuli mieleeni kaksi jujutsutekniikkaa, joihin olen törmännyt viimeisen puolen vuoden aikana. Kiltimpi on ns. buttcrack control ja se härskimpi on sievästi sanottuna pillusviippi. Sormia ei oo tungettu koloihin, varpaat saattaa joskus eksyä.

Back
Ylös Bottom