Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tältä illalta vika vloggaus onpi tässä
View: https://youtu.be/B1reyu5_Nt4
ja makutestauksen maailmassa mennään
hyvvee rahkaa on tuo ja vegaanista! nam nam! aappenan herkkuva onpi se! suosittelen! ja jos tässä vaikka
nukkumaan kukkumaan menisi niin kyä tää flunssa täsä ohi menis...

Hoho, mitäs sit keksis.

Yhdet maidot kun heittää naisihmisen päälle aamuyöstä kaupungilla niin sen jälkeen vaaditaan kielellisiä lahjoja, jotta tilanne eineskaloidu kriittiseksi.

Ei etes väsytä vielä. Jos jälleen, söis.

Virallinen uimahattu:
image.webp

Ei kyllä mikään pipo, ei edes kaalimatopipo päässä, muutenkin tulee siinä useimmiten niin hirvittävä hiki :D

Ps. Näin juuri unta että oltiin panemassa ja suustani nousi siinä vesihöyryä kuin höyrykoneesta :eek:
me oltiin sun kans panemassa? wau! nam! grooooveee babeee!!!! :rock::pano::rock::oujee::puntti::rock:

siis siinä unessa...

ai niin, näkikö @Sylvi monet kassit,kassit,ne kassit

entä: oliko vesi kskimäärin montako senttimetriä, kylmää

oliko muita hyviä kysymyksiä

minä juon nyt: pelkkä

:D:D:D
Niin tosiaan mieheni kanssa olin aviovuoteessamme siinä mikä tekikin siitä realistisen tuntuisen lukuunottamatta sitä höyryefektiä...
Mutta mitä seuraavalla kerralla sitten, u never know... !
höh, mä ku jo luulin että ny lohkes mammalle mopsylta laatukamaa... :pano: :D:D:D
tätä ootellessa että jos vaekka unitreffilöiset tulis... :oujee::love::pano::p

Back
Ylös Bottom