Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin olla tuomarina makaamalla sohvalla lasi kädessä.Tuossahan olis uusi olympialaji. Naisten kolmiottelu. Lajeina leivonta, siivous ja vaihdetaan kolmanneksi tiskaus.
Mitä mieltä kuntit?
Tää kävis hyvin. Essuun saa numerolapunkin kiinni.Mr futher laatii säännöt kilpailijoiden pukeutumisen suhteen.
En mennyt salille. Mä leivoin, siivosin ja remppasin. Huomenna meidän poika puetaan mekkoon.
KasteMiksi, oletteko skotlantilaisia vai kaste?

Mies kuuluu kirkkoon ja hän halusi, että lapsi kastetaan... eikä mulla mitään sitä vastaan ole, vaikka itse en Jumalaan uskokaan.Miksi kastat jos et kuulu kirkkoon?
Samalla kaavalla, ihanan helppoaMe ei kuuluta kirkkoon emmekä pitäneet nimiäisiäkään kummallakaan kerralla, vauvahan vain hermostuu sellaisista ja vanhemmat rasittuu. Paperit maistraattiin niin kelakortti tulee postissa![]()
Jörn passaisi hyvin sukunimen kanssa :DKaljami. Siinä on jämäkkä nimi.
Tai Jörn. Aina yhtä tyylikäs.
Me ei kuuluta kirkkoon emmekä pitäneet nimiäisiäkään kummallakaan kerralla, vauvahan vain hermostuu sellaisista ja vanhemmat rasittuu. Paperit maistraattiin niin kelakortti tulee postissa![]()
Siitä esim. että saan rojahtaa illalla sohvalle teeveen ääreen kera viinilasin.Mistä sä ET rasittuisi tai stressaantuisi?
Lempiverbejäni on jörniä.Kaljami. Siinä on jämäkkä nimi.
Tai Jörn. Aina yhtä tyylikäs.