Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rivitaloon ei ikinä. Ennen oli haave, mutta on tullut nähtyä niiden menoa, ja huhhuh. Ei kiitos enään.

joo, kerrostaloon Minäkin muuttaisin, jos muuttaisin

rivitalossa on liikaa puuhastelua mm. heinänkaato: kesäisin

kerrostalot vaan ovat niin pahuksen tyyriitä, että ei aivan heti ole varaa muuttaa

naapurissakin on kämppä kerros talos ta myynnissä niin tais olla pyynti yli 150 000!!!!!!!!1111

järkevään hintaan

tirsk

Kerroppas mikä se idea sitten rakentamisen takana nykypäivänä on? Rakentaa ihmisille kestäviä hyviä taloja järkevään hintaan?

No kyllähän viksuna potarina itsekin ymmärrät, että voittoa tuottavan yhtiön tavoitteena on tuottaa voittoa. Mutta "tyhmiltärahatpois" tyylillä mitään hommaa ei tartte kauaa tehdä.
Ja ainakin itse kun olin maamme suurimman alan pörssiyhtiön palveluksessa, niin voin kertoa, ettei se asukastyytyväisyys (ja varsinkaan laatu) ole mitään olankohautuksella kuitattavaa hommaa...

Eikös tuo nimenomaan kuulu tähän ketjuun. Kyllä täällä suurimmaksi osaksi aikaa on puheenaiheena tissit. Tai paneminen. Tai tissit.

Tissit.
tai tissit ja paneminen taikka paneminen ja tissit...

Rivitalossa uskaltaa 4-vuotiaankin päästää hetkeksi yksin/isosiskon kanssa aidatulle pihalle, mut nyt kerrostalossa sitä ei voi tehdä... lisäksi esikoisella olisi turvallisempi koulumatka(nyt joudun saattamaan päivittäin, kun on isoja teitä ylitettävänä)

Ei kai mies muuta sitten lisäksi tarvitsekaan kuin äänentoistojärjestelmän

juurikin tänään työmaalle polkupyöräillessäni mietin asiaa, että Minulla ei ole tällähetkellä elmässä minkäänlaisia tavoitteita

onjo:

äänentoistojärjestelmä: tyydyttää
henkilöauto: tyydyttää
mopedi: tyydyttää
kaksi polkupyuörää: tyydyttää
kaksi retinaa: tyydyttää
keskiolutta tarjoillaan tiskiltä: käteistä vastaan
rokkenroll keikkoja on tarjolla riittävästi: käteistä vastaa

mitäs sitä vielä voisi lisää vaatia, en keksi

Toisaalta isolla pörssiyhtiöllä omavalvonta (ja myös jossain määrin byrokraattivalvonta) on tarkempaa kuin T:mi Isä Poika ja Hiacella.

Mun mielestä tämä "isojen omavalvonta" nimenomaan heikentää sitä laatua. T:mi isä & poika työmailla ulkopuolinen valvoja = parempi laatu. Pienten tehtävä jo pienuutensa vuoksi parempaa, muuten hommat loppuu pian.

Mun mielestä tämä "isojen omavalvonta" nimenomaan heikentää sitä laatua. T:mi isä & poika työmailla ulkopuolinen valvoja = parempi laatu. Pienten tehtävä jo pienuutensa vuoksi parempaa, muuten hommat loppuu pian.
No kyllä isoillakin firmoilla on ulkopuoliset valvojat. "Omavalvonnalla" en tarkoita nyt mitään firman oman vastaavan laaduntarkkailua, vaan toimintajärjestelmään liittyviä juttuja. Mutta en jaksa kyllä tästä aiheesta keskustella tällä palstalla...

Mieluummin keskustelisin tisseistä. Millaisista tykkäätte?

Back
Ylös Bottom