Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En kyllä ole, enkä ole koskaan edes kuullut, että puuta käytettäisiin. Taitaa paras materiaali olla hiilikuitu mitä kallempia katsoo.

Jep! Hiilikuidulla taitaa päästä kutakuinkin samoihin ominaisuuksiin puun kanssa nykyään. Meinaan siis tärinää ja "soimista". Kaverini, joka kuvaa ammatikseen videokuvaa ulkotiloissa, vannoo edelleen puun nimeen :D vissiin ainakin Saksassa edelleen valmistetaan laadukasta puukamaa.

Erittäin viihdyttävä pätkä. 2D olis ollut kyllä parempi.

Hei, mä en ymmärrä tätä.
On projektori mikä tekee ultra 4K HD:ta ja sit kuvaa katsellaan muovisten halpislasien läpi.
Pitäis vähintään olla semmoinen Lasien putsaukseen tarkoitettu kangas mukana. Muutaman kerran käyny vaihtamassakin kun on vielä ehtinyt.
Varmaan jossain astianpesukoneen tapaisessa pesevät noita. Telineestä päätellen.

Hei, mä en ymmärrä tätä.
On projektori mikä tekee ultra 4K HD:ta ja sit kuvaa katsellaan muovisten halpislasien läpi.
Pitäis vähintään olla semmoinen Lasien putsaukseen tarkoitettu kangas mukana. Muutaman kerran käyny vaihtamassakin kun on vielä ehtinyt.
Varmaan jossain astianpesukoneen tapaisessa pesevät noita. Telineestä päätellen.

Minäkään en ole pitänyt noista 3D leffoista yhtään. Silmälasipäisenä muutenkin hirmu vaikeaa saada 3D laseja pysymään päässä mukavasti.. Todella epämielyttävän tuntuiset.

tuleeko sulle koskaan mitään hämärää fanipostia?
Ei kyllä koskaan, jotain saanut, mut ei mitään hämärää, vaan todella positiivista.

Hyvät kuulokkeet salille?
Melkein kaikki langattomat, raha sitten on määrite miten hyvää haluaa.

Jep! Hiilikuidulla taitaa päästä kutakuinkin samoihin ominaisuuksiin puun kanssa nykyään. Meinaan siis tärinää ja "soimista". Kaverini, joka kuvaa ammatikseen videokuvaa ulkotiloissa, vannoo edelleen puun nimeen :D vissiin ainakin Saksassa edelleen valmistetaan laadukasta puukamaa.
Onko jotain linkkiä puisien valmistajaan?

Mitä mieltä Mike paastoamisesta? Esim 16/8? Oletko kokeillut ja millaiset kokemukset?
Pätkäpaastoa olen vetänyt ja jos vuorokausirytmi antaa periksi, niin on loistava tapa syödä.

Spotifyiko ja hevikö siellä hifeissä soi?Joo vähä" ladattu" kysymys myönnän.
Spotify ja vaihteleva musa toki. Ja jos tarkoitus oli osoittaa, että Spotify ei laadultaan ole sitä ja tätä, niin kyllä paskan ja hyvän setupin eron huomaa Spotifyn tason lähteellä kuurokin. Auto ei kuitenkaan ole mikään optimi hifiympäristö anyways.

Kuhan olin utelias.Vähä toivoin että istut siellä autossa ja kuuntelet tämmöstä:

Pari tonnia tuommoinen puinen jalusta? Vaikuttaa high endiltä, tyylikkäitä tuotteita kerrassaan vaikken niistä ymmärräkään.

Eikö spotifyssa kuitenkin ole premiumissa 320kbps laatu? Aika kultakorva saa olla jos tuo ei riitä. Varsinkaan missään autossa ei ole edes teoriassa mahdollista kuulla eroa flacin hyväksi. Huipputasoisella kuulokesetupillakin kyseenalaista. Kaikki muu laitepuolella ja erityisesti akustiikassa vaikuttaa äänenlaatuun 100x enemmän.

Itse olen kyllä huomannut autossa eron äänenlaadussa mutta senkin on täytynyt olla 192kbps vs 320kbps eli aikamoinen harppaus. Paskempilaatusta saanut kuunnella paljon kovemmalla ja silti tuntuu että kaikki keskiäänet sekä diskantit on leikattu pois. Pelkkää bassoa oikeestaan ollut ja sekin melko kämäsen kuulosta 192 versios. Spottarin 320kbps tuskin autossa erottaa jos vertaa flac versioihin :)

Mites se audin kylki ku korjattiin nii jäikö mitään jälkeä siihen? Nimim. viikko sit vaihdoin autoa ja nyt apukuskin kylki mutkalla..

Back
Ylös Bottom