Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

No eihän se edes yrittäny puolustaa sitä kuristusta. Ei edes pyrkiny saada otetta irti käymällä kiinni sormiin ja kun oli alla selällään ni jätti kaulan täysin vapaaks. Lukko oli kiinni niin taputti aikalailla instana eikä edes yrittänyt mitään vaikka tossa nyt ois jotain viel voinu edes yrittää eikä vaan maata lahnana

Jos treenaa vaan touchbuttia niin minkäs tossa tekee.

Jos treenaa vaan touchbuttia niin minkäs tossa tekee.
Veikkaampa treenityylin muuttuvan monessa leirissä kun ei pysty enää palauttelemaan dropeilla. Ja varmasti on muuttunut jo. Yllättävän pitkälle kuitenkin touchbutt treenillä tullut. Täytenee olla lahjakkain kamppailija koskaan? Jonesit, hämikset etc kuitenkin kunnon saleilta, kunnon treenauksella, kunnon aineilla ja kunnon sparrilla nousseet huipulle ja joku pummi irkuista treenailee vaa touchbuttia ja nostaa itsensä lajin suosituimmaksi urheilijaksi.

Conor oli tuossa vaiheessa varmaan sen verran sekaisin, että kaikki liikkeet tulivat selkärangasta.

No sitä raskauttavampaa Conorille jos selkärangasta tuleva reaktio on selän kääntäminen:)

No eihän se edes yrittäny puolustaa sitä kuristusta. Ei edes pyrkiny saada otetta irti käymällä kiinni sormiin ja kun oli alla selällään ni jätti kaulan täysin vapaaks. Lukko oli kiinni niin taputti aikalailla instana eikä edes yrittänyt mitään vaikka tossa nyt ois jotain viel voinu edes yrittää eikä vaan maata lahnana

Tuon matsin lopputulos ei olisi muuttunut tuossa vaiheessa, vaikka Conorille olisi kanavoitu Ricksonin mattotaidot. Onko sua ikinä laitettu tuollaiseen takakuristukseen? Tuo reilu pari sekuntia minkä se kerkeää olla kiinni ennen Conorin taputusta on ihan tarpeeksi siihen, että näkökenttä alkaa hämärtymään.

Tuon matsin lopputulos ei olisi muuttunut tuossa vaiheessa, vaikka Conorille olisi kanavoitu Ricksonin mattotaidot. Onko sua ikinä laitettu tuollaiseen takakuristukseen? Tuo reilu pari sekuntia minkä se kerkeää olla kiinni ennen Conorin taputusta on ihan tarpeeksi siihen, että näkökenttä alkaa hämärtymään.

Niin eli pääsemme taas siihen mitä olen sanonu alusta asti, Conor yksinkertaisesti anto periksi ja luovutti. Mattotaidoista nyt on vähän turha vääntää kun ei ole oikeen tarpeeks näyttöjä ja jokasella on oma käsityksensä mikä on hyvä mattomies ja mikä sit taas ei ole

Hahah, ei helvetti mitä juttua vauvajaskalta. Tänne pitäis saada joku osio, mihin saa kirjoittaa ainoastaan ne joilla on kamppailutaustaa itselläkin, vähän eri tavalla osaa katsoa noita tilanteita, kun tietää, että toi ei ois monesta sekuntista ollu kiinni, niin ois conorin valot sammunu.

Mä puhuin vaan siitä että Conor luovutti, joutu mounttiin ja kään selkänsä ja varmasti ties mitä siitä seuraa. Se luovutti , ei napsinu tko tappio ni päätti sit et otetaan kuristustappio ni pääsee tilanteesta nopeasti pois. Ei toi ole mikään mun mielipide vaan esimerkiksi just eilen ilmestyneessä submission radio podcastissa Pat Miletich sanoi aivan samaa. Koita nyt vaan hyväksyä tämäkin asia ettei tästäkin tarvii vääntää viel 2019
Siinä vaiheessa kun Conor tulee itse sanomaan että "Joo, luovutin.", niin se pitää paikkansa mutta se että sä ja kuka tahansa dinosaurus on sitä mieltä ei tee siitä millään tasolla faktaa. Se on hyvin mahdollista, kuten on myös hyvin mahdollista ettei Conorilla ollut tietoakaan mitä oli tapahtumassa kun oli kellot soinu pystyssä aika kovaa. Kuten on myös hyvin mahdollista että Conor siinä hetkessä uskoi pystyvänsä palautumaan iskuista viemällä ottelu maihin. Vain yksi henkilö tietää mikä on totuus.

Jos Conor olisi pysynyt pystyssä ja tullut tyrmätyksi niin sitten "ego ei antanut periksi viedä maihin" ja oltaisiin joukolla postattu KO face kuvia naurujen kera. Olisiko uran ja terveyden kannalta ollut fiksumpi sitten tulla tyrmätyksi? Jos kerran Conor luovutti eikä TKO tappio maistunut?

Hahah, ei helvetti mitä juttua vauvajaskalta. Tänne pitäis saada joku osio, mihin saa kirjoittaa ainoastaan ne joilla on kamppailutaustaa itselläkin, vähän eri tavalla osaa katsoa noita tilanteita, kun tietää, että toi ei ois monesta sekuntista ollu kiinni, niin ois conorin valot sammunu.

Luuletsä et toi on joku mun mielipide? Tota samaa on sanonu moni kel on "vähän" enemmän natsoja kamppailulajien parissa ku sulla tai kenelläkään tän foorumin ninjalla. Conorista tuli panic wrestler vaikka se niitä niin kovasti dissas ennen matsia.

Tilanne huomioiden taputuksessa meni jopa yllättävän kauan. Itse taputan nopeammin vastaavassa tilanteessa vaikka ei olisi päähän tullut yhtään osumaa. Jos kuristus menee noin hyvin kohdilleen niin ei siinä kyllä paljoa ole tehtävissä, tämän tietää jokainen jota on kuristeltu.

Siinä vaiheessa kun Conor tulee itse sanomaan että "Joo, luovutin.", niin se pitää paikkansa mutta se että sä ja kuka tahansa dinosaurus on sitä mieltä ei tee siitä millään tasolla faktaa. Se on hyvin mahdollista, kuten on myös hyvin mahdollista ettei Conorilla ollut tietoakaan mitä oli tapahtumassa kun oli kellot soinu pystyssä aika kovaa. Kuten on myös hyvin mahdollista että Conor siinä hetkessä uskoi pystyvänsä palautumaan iskuista viemällä ottelu maihin. Vain yksi henkilö tietää mikä on totuus.

Jos Conor olisi pysynyt pystyssä ja tullut tyrmätyksi niin sitten "ego ei antanut periksi viedä maihin" ja oltaisiin joukolla postattu KO face kuvia naurujen kera. Olisiko uran ja terveyden kannalta ollut fiksumpi sitten tulla tyrmätyksi? Jos kerran Conor luovutti eikä TKO tappio maistunut?

Kuten jos tossa yllä puhuin ni Conorhan oli se kuka dissas niitä panic wrestlereitä. Sä voit verrata sitä kortin co-mainin ottelua tohon ja siinä näet eron ku toinen häviää taistellen ja toinen luovuttaa. Siitähän tässä oli nimenomaan kyse. Jos minä tiedän mitä siitä seuraa ku sä käännät mountissa selän Diazille niin sen tietää kyllä Conorikin. Conorihan myös sanoi itse että ei aio enää taputtaa vaan kuolee mielummin. Conor luovutti/antoi periksi ei siinä sen kummempaa eikä se miksikään muutu vaikka sitä asiaa kuinka kääntelee.

Jep kovat jätkät ois antanut kaverin kuristaa tajun pois. Tästä olisi ollut se hyöty että? Olis saanut BabyJay:n respectit nettifoorumilla? Annat itsestäsi kyllä melko fiksun kuvan :)

Olis ollu sanojensa mittainen mies. tää koko keskustelu lähti siitä ku linkkasin uutisen jossa Faber sanoi että Conor luovuttaa kun joutuu pahaan tilanteeseen ja niinhän siinä kävi. Olisi lähteny taistellen niin olis ollu se mitä kovasti väitti mutta ei ollut vaan teki juuri niinkun Faber ennustikin ja sama on tapahtunu jo aikasemmin Conorin uralla.

Olis ollu sanojensa mittainen mies. tää koko keskustelu lähti siitä ku linkkasin uutisen jossa Faber sanoi että Conor luovuttaa kun joutuu pahaan tilanteeseen ja niinhän siinä kävi. Olisi lähteny taistellen niin olis ollu se mitä kovasti väitti mutta ei ollut vaan teki juuri niinkun Faber ennustikin ja sama on tapahtunu jo aikasemmin Conorin uralla.

Tyhmähän se on lähteä heittämään mitään mielummin kuolee juttua kuin taputtaa, mutta eiköhän toi mene tohon Conorin hulppeaan itsensä markkinointi tyyliin. Mutta taputtaminen = luovuttaminen, MMA:ssa on oikea kokoelma luovuttaja loosereita kuten Anderson Silva, GSP, Fedor.

bjjprob.png

Kuten jos tossa yllä puhuin ni Conorhan oli se kuka dissas niitä panic wrestlereitä. Sä voit verrata sitä kortin co-mainin ottelua tohon ja siinä näet eron ku toinen häviää taistellen ja toinen luovuttaa. Siitähän tässä oli nimenomaan kyse. Jos minä tiedän mitä siitä seuraa ku sä käännät mountissa selän Diazille niin sen tietää kyllä Conorikin. Conorihan myös sanoi itse että ei aio enää taputtaa vaan kuolee mielummin. Conor luovutti/antoi periksi ei siinä sen kummempaa eikä se miksikään muutu vaikka sitä asiaa kuinka kääntelee.
No vähän hölmöä loputtomiin sun asiasta vääntää koska lähtökohtaisesti taputus on aina luovutus. Jos se sun mielestä tekee Conorista luovuttajan niin olkoon, mä en mun omia saavutuksiani katsoen kehtaisi kutsua yhtä maailman parhaista ottelijoista ja parhaiten maksettua ottelijaa luovuttajaksi. Onhan se kova jos luovuttaja pääsee tuohon pisteeseen.

Miten tästä nyt tuli väittely siitä et onko taputtaminen luovuttamista? Olihan se nopea taputus mutta mä olen puuttunut noihin aikasempiin tilanteisiin en itse taputtamiseen juurikaan. Lähinnä juuri se selän kääntäminen josta seuraa nimenomaan tuo RNC lähes poikkeuksetta kun niskassa on Diazin kaltainen ottelija. Sovitaan sit niin että se oli niin pihalla ettei tajunnu edes yrittää puolustautua tuomalla vaikka kättä "korvalle" jotta Diazilla ei ole täysin vapaa tila viedä käsi kaulan ympäri

Luuletsä et toi on joku mun mielipide? Tota samaa on sanonu moni kel on "vähän" enemmän natsoja kamppailulajien parissa ku sulla tai kenelläkään tän foorumin ninjalla. Conorista tuli panic wrestler vaikka se niitä niin kovasti dissas ennen matsia.

Taitaa aika moni noista tyypeistä olla hieman puolueellisia tässä tilanteessa, kun ovat joutuneet kuuntelemaan Conorin vittuilua. Jos UFC:n ulkopuolelta lähtee asiantuntijoiden mielipiteitä lueskelemaan niin esim. nuo Eddie Bravon ajatukset on omasta mielestä lähellä totuutta.

Jossain oli juttua että fanit oli ottanut vielä enemmän:D Saattaa ihan kivat ppv myynnit tulla varsinkin kun menneisyyden perusteella olisi oletettavaa että Conor tämän häviää...

Back
Ylös Bottom