Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus mietin miksi ihmiset viitsivät pitää koiria kun niistä on välillä yhtä paljon vaivaa kuin lapsista :confused:
Parempaa seuraa kuin monet lapset. Voi jättää yksin kotiin työpäivän ajaksi. Ei kinua uusimpia pelejä, laitteita ja muotirääsyjä. Ei saa käsittämättömiä itkupotkuraivareita. Saattaa mököttää, leppyy makkaralla. Monissa asioissa samaa kuin lapsissa, mutta itse valitsen kaikkein mieluiten koiran kuin lapset.

Elä mieti ja ota se käsijarru pois päältä.
En ymmärrä käsijarrukuittia.

Jotenkin monessa keskustelussa ihan livenäkin tuntuu konsensus olevan, että koirien tekosista on jotenkin oikeutetumpaa tilittää kuin lasten, joiden kohdalla asenne on heti että itsepä teit niin kärsi sitten. Eivät ne koiratkaan mistään ole putkahtaneet.

Niin no. No niin. En mä pidä kummastakaan ääripäästä että esimerkiksi somessa ei mitään muuta olekaan kuin koirakoirakoira tai kakarakakarakakara. Toki tämä nyt on näitä että jos on no life jonka elämässä se lapsi tahi koira on ainoa iso asia, niin niistähän sitten jauhetaan kuolemaan saakka. Sama ukkojen inttijuttujen kanssa. Itse saastutan kaikkia tuttaviani aivan kyllästymiseen asti jujutsuhommilla. Mulle se on mun elämän suurin asia, joten siksipä siitä niin paljon puhunkin.

Joskus mietin miksi ihmiset viitsivät pitää koiria kun niistä on välillä yhtä paljon vaivaa kuin lapsista :confused:
jep... tämä tåtta...

Niin no. No niin. En mä pidä kummastakaan ääripäästä että esimerkiksi somessa ei mitään muuta olekaan kuin koirakoirakoira tai kakarakakarakakara. Toki tämä nyt on näitä että jos on no life jonka elämässä se lapsi tahi koira on ainoa iso asia, niin niistähän sitten jauhetaan kuolemaan saakka. Sama ukkojen inttijuttujen kanssa. Itse saastutan kaikkia tuttaviani aivan kyllästymiseen asti jujutsuhommilla. Mulle se on mun elämän suurin asia, joten siksipä siitä niin paljon puhunkin.
Jep.. Tässä lapsi vs. koira -asetelmassa on kyllä muutakin, eikä tämä mitenkään liity nyt sun avautumiseen koirankakoista, muistui vain mieleen mikä meininki työpaikallani on aiheeseen liittyen. Tuntuu että lapsettomat koiralliset naiset suorastaan vittuuntuvat kun lapselliset puhuvat lapsistaan, mikä ajaa lapselliset sensuroimaan puheitaan, mutta koirista jauhetaan avoimesti vaikka mitä miten paljon. Pistää lievästi vituttamaan.

tää vs tua jutut tylsää juttuu önn...

Harjulla on tänään nähtävissä ja ennen kaikkea kuultavissa Lancia Delta S4. Semiheijari on selviö.

Lancia_Delta_S4_LA-13-640x360.jpg

Lancia_Delta_S4_LA-8-640x360.jpg

hmmm... täällä hyvä flöw önn... mä tykkeen tästä paekasta... jee! :oujee::rock::):p:cool::hyper:

Back
Ylös Bottom