Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Norja suunnittelee Haltin huipun lahjoittamista Suomelle.

Joku voisi vihjaista Vladimirille että sieltäkin suunnalta voisi lahjoittaa hiukan maa-alueita joista on ollut joskus pientä kinaa.

Hehe.

Renkaan koko? Näyttää läskille. Mitään ei ole minulle tälläisesta hankinnasta informoitu.

4,7

kyllä mä ketjuun olen useita kuvia: julkaissut

kuntosalijumpan jälkeen on hyvä harrastaa loppuaeroobista

n.19km

image.webp

Norja suunnittelee Haltin huipun lahjoittamista Suomelle.

Joku voisi vihjaista Vladimirille että sieltäkin suunnalta voisi lahjoittaa hiukan maa-alueita joista on ollut joskus pientä kinaa.

Hehe.

Ha-hah jos karjalaa meinaat ni pitäkööt kun ovat paikan sotkeneet! Luulis ettei sitä nuorempi sukupolvi kaipais...

Minä harrastan vetämistä huomenna. Joko huomenna hylkäät ääsjoen?
Huomenna pitäs siirtyä Keski-Suomeen ja perjantaina Savoon ja lauantaina vielä vähä pidemmälle Savoon kisaamaan. Kysäsin perjantain vapaaks, kun tunteja oli sen verran mukavasti kerääntynyt, ettei tarvinu ku 1,5h tehä ekstraa tällä viikolla. Ekstratki vähä venähti nii pääsee huomenna lähtee vähä aikasemmin liikenteeseen :)

Huomenna pitäs siirtyä Keski-Suomeen ja perjantaina Savoon ja lauantaina vielä vähä pidemmälle Savoon kisaamaan. Kysäsin perjantain vapaaks, kun tunteja oli sen verran mukavasti kerääntynyt, ettei tarvinu ku 1,5h tehä ekstraa tällä viikolla. Ekstratki vähä venähti nii pääsee huomenna lähtee vähä aikasemmin liikenteeseen :)

No sitte eikö hyvää jatkoo vaan. Hyvin sä vedät (töissä).

Asuntomessut nähtävästi laukaisi minussa jonkun pesänrakennusvietin. No ainakin on tekemistä, kun ei viitti kauhiasti kuntoilla lenssun takia.

Lomaa olisi vielä kolme ja puoli viikkoa jäljellä, mutta nyt jo alkoi töihin paluu ahdistamaan. Hyh.

Back
Ylös Bottom