Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku idiootti oli ostanu eilen päivän vanhaa kanaa. Ei pitäs käydä nälkäsenä kaupassa, ku tajua päiväyksiä kahtoa. Joutu shoppailee kanaa -.- Mur.

Nii, tuleeko niitä tissejä!?
Siinä ne.
Tits2.gif

Meinasin vastata Heatseekerin kuvaan sateenkaarella. Sitten huomasin kaksi asiaa (kiitos Jokuz). Ja sitten seekerin kuvan tekstistä "my breasts" ja sitten huolestuin "male". Joten ei kiitos. Jonku muun kyllä käy.

Mansikat ja kermavaahdongit kelepais kyllä. Vaan kertokaapa minulle, mihin tämä kesä oikein kilikattaa? Kohta jo syksy. Maanantaina koulutukseen ja viikon perehdytyksen jälkeen alkaa työt. No onneks on töitä, hyvilläni olen siitä.

Kolmisen viikkoa lomaa miinus rallit. Sit sama rumba, eli koulutukseen ja töihin.

Ei myöskään haittaa, että on hommaa. Tää puolilorviminen alkaa riittämään.

muoks. musat päälle:

Mansikat ja kermavaahdongit kelepais kyllä. Vaan kertokaapa minulle, mihin tämä kesä oikein kilikattaa? Kohta jo syksy. Maanantaina koulutukseen ja viikon perehdytyksen jälkeen alkaa työt. No onneks on töitä, hyvilläni olen siitä.
Mulla on mansikoita ja olutta. On kermaakin, mutten viitsi vispata. Ja olen päättänyt vähentää rasvaa.

Voisin suositella kikkeli-irmalle musaa.

Arvaan jo. Seuraavaksi hän tulee kertomaan että on jo kuunnellut tätä bla bla blaa...

Nyt olis lihapullia, siipiä, tonnikalawrappia, patonginpaloja tonnikalatäytteellä, jalapenotäytteisiä oliiveja, kurkkua, paprikaa, tomaattia ja kolme purkkia dippiä. Pärjää ehkä elokuvan verran, vaikka joutuukin jakamaan ruoat.

tää lähtee ny jumpalle....

Back
Ylös Bottom