Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kiva nähdä kun eturivin bodarit tulevat Miken "väärillä metodeilla" treenaamaan. Mutta mielenkiintoista sekin, kun Mike menee jonkun muun treenattavaksi. Jos Bullin kanssa treenit toteutuu, niin kumpi suunnittelee treenit?

Koetko Mike, että päätöksesi lapsettomuudesta johtuu siitä että olet analyyttinen persoona? Itse koen olevani, ja tästä johtuen en pysty perustelemaan lisääntymistä yksilön kannalta mitenkään järkeväksi ratkaisuksi.

Koetko Mike, että päätöksesi lapsettomuudesta johtuu siitä että olet analyyttinen persoona? Itse koen olevani, ja tästä johtuen en pysty perustelemaan lisääntymistä yksilön kannalta mitenkään järkeväksi ratkaisuksi.
Mintun kommentti kun luki tämän "Siellä on joku sun sielunveli".

Miten nyky-yhteiskunnassa lapsien saaminen eli lisääntyminen on objektiivisesti katsottuna merkityksellistä tai tärkeää? Itse ehkä joskus haluan lapsia, mutta objektiivista hyötyä en siinä näe.

Miten nyky-yhteiskunnassa lapsien saaminen eli lisääntyminen on objektiivisesti katsottuna merkityksellistä tai tärkeää? Itse ehkä joskus haluan lapsia, mutta objektiivista hyötyä en siinä näe.

Onhan siitä "objektiivisesti katsottuna" hyötyä nimenomaan yhteiskunnan kannalta. Yksilön kannalta taas ei välttämättä. Kaksi aika eri asiaa.

Objektiivisesti missä mielessä? Siihen menee rahaa? Sehän onkin objektiivisesti se ainoa merkityksellinen asia elämässä.

No kyllä siihen menee myös rahaa. Lapsen saaminen on silti kaikilla mittareilla huono valinta. Oikeastaan ainoa asia mikä tukee päätöstä, on se että rakastat lastasi yli kaiken, eikä sekään ole mikään varma asia.

Niin kauan kun lapset eivät ole omia niin asiat on hyvin. Onneksi puoliso on samaa mieltä joten ei tule edes tappelua. Eniten tappelua tulee niiden kanssa jotka tivaavat "koskas teille tulee lapsi yms". Ihan kuin se olisi joku pakko.

Itse en halua riiskerata vapaata elämääni sillä että joudun lapsesta/lapsista huolehtimaan. Koira löytyy mutta se on helppo kaveri ja ei tunnu taakalta mutta yhtä tärkeä kuin lapsi olisi. Minulla ei kuitenkaan ole mitään heitä vastaan jotka haluavat oikeasti lapsia hommata elämäänsä. Joidenki sitä tarviikin tehdä.

Back
Ylös Bottom