Deleted member 43228
Ei oo tullut koitettua kyllä, mutta enpä etes ole tietänyt. Ens kerralla ajan silmät kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotona tortillat: tsek.Pulma, mennäkö lounaalle rainteliin vaiko kotiin tortillalle.
Älä ny viitti. Kuitenkin oot vähän kateellinen siitä sen hiustyylistä.
Kyllähän mä sillä samalla pyörällä menin myös salille päin. Itse asiassa linnuntietä jos menisin, olisi välissä myös vanajavesi. Ehkäpä alan uida salille :DNs tupsumato-treeni. Kävellen salille, pyörällä kotiin.
Ollaanko sitä oltu vieraissa, kun niin mukava kotoa on herätä? Kyllästymiseen saakka vieraissa ollut hän
Minä nyt odotan tässä syntymäpäiväni kunniaksi vähän jotain muunlaista pullotusta, kiitos vain.
Onnea munkkikuningatar!Minä nyt odotan tässä syntymäpäiväni kunniaksi vähän jotain muunlaista pullotusta, kiitos vain.
Minä nyt odotan tässä syntymäpäiväni kunniaksi vähän jotain muunlaista pullotusta, kiitos vain.
Oisin muuten aika helppohoitoinen.Ajattelin hommata lemmikin.
Kajsna tuloo ekana mieleen, mutta eihän sitä perkele kukaan pysty syöttämään ja säilyttämään luottotietojaan.
Hahah, nyt pärjään ihteni kanssa huomattavasti paremmin! :D"Kajsnaa kannattaa punnita viikon tai parin viikon välein...."
Niin joo, nyt voi jo onnitella. Joten: hyvää onnea!Minä nyt odotan tässä syntymäpäiväni kunniaksi vähän jotain muunlaista pullotusta, kiitos vain.
Niin joo, nyt voi jo onnitella. Joten: hyvää onnea!