Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei, vaan kontrollia. Esim katoppa omia viestejäsi, alkaa olemaan melkoisen arvottomia. Kuten nyt toi sun viimeisin, enkö mä juuri sanonut, onko sulla joku probleema asian kanssa vai mitä?
Itsehän mä sen sensuroin. Joten ei vissiin ongelmaa täällä päässä?

Itsehän mä sen sensuroin. Joten ei vissiin ongelmaa täällä päässä?
No näytti vain vastaukselta mun viestiin, enkä ymmärrä muutenkaan mikset vain laittanut pistettä kuten aina kaikki tekee, vaan lisäsit ton sensuurin siihen. Eli nyt oikeesti, lopetetaan se sekoilu täällä. Eikä tartte oireilla vastaan, vaan koitetaan nyt pitää nää ketjut edes jossain määrin järkevinä. Semmoinen one linereiden heittely on täysin turhaa kun ne ei rakenna mitään tähdellistä keskustelua.

Kiitos Mike tosta sun ''Tykki deltsicombosta'' jonka tohon etusivullekkin laitoit. Oli pakko kokeilla sitä viime olkapääreenissä ja voin sanoo et oli kyllä paras olkapääsetti mitä oon ikinä tehny. Siitä on jo 3pv kun sen tein ja on olkapäät vieläkin domsseilla :D Muutenkin saanut paljon hyviä reenivinkkejä sun videoistas. Kiitos!

Kyllä se kokonaishuomio tuo työn puolesta lisäarvoa ja negatiivinenkin tuo suoranaisesti rahaa. Ylilauta on joka ikinen kuukausi facebookin jälkeen kovin linkittäjä sisääntulevassa liikenteessä ja kun mainostajat maksaa mainosnäytöistä, niin ne näytöt kelpaa aina. Se on jo melko halvalla hommattuja mainosnäyttöjä kun kääntää lippiksen päässä väärinpäin, sillä saa jengin jo melkoisen kierroksille :D

Muuten taas en ole ollut koskaan mikään ihminen, joka nauttii olla huomion keskipisteenä missään, niin sen puolesta kaiken huomion loppuminen ei yksilötasolla haittaisi ollenkaan.

Kehonrakennus on lajina voimakasta erikoistumista vaativa kuten on Suomi markkina-alueenakin (esim. erikoinen kieli, maantieteellinen sijainti). Miksi huomiotaloudella voisi luoda mitään taloudellisesti kestävää Suomessa?

Kiitos Mike tosta sun ''Tykki deltsicombosta'' jonka tohon etusivullekkin laitoit. Oli pakko kokeilla sitä viime olkapääreenissä ja voin sanoo et oli kyllä paras olkapääsetti mitä oon ikinä tehny. Siitä on jo 3pv kun sen tein ja on olkapäät vieläkin domsseilla :D Muutenkin saanut paljon hyviä reenivinkkejä sun videoistas. Kiitos!
Ja noiden videoiden pointti osaltaan onkin antaa uusia ideoita katsojille treenisysteemeistä.
Ootteko miettinyt Heinosen kanssa saatteko tulevaan tankkauskuvaukseen molemmille syöntipäivän vai syökö Tommi ja sinä kuvaat?
Ajoitan siihen oman syömäpäivän kanssa.

Milloin tulee uutta videoa pihalle?
Oletteko päättäny tommin kanssa jo mitä aijjotte syödä ja missä aijjotte syödä?
Kiitos kaikesta materiaalista mitä olet lykännyt ulos!! :rock:

Meinaatko pysyä Tommin tahdissa syömisessä? :D
En pysy millään, ei mitään toivoa.

Mitäs @Mike sulle kuuluu pelirintamalla? Vieläkö jaksaa hinkata Destinyä vai onko tullut jotain uutta settiä ?
Valitettavasti en ole kerennyt pelaamaan niinkuin yhtään, niin paljon panostanut töihin nyt. Destinyä en enää avaa, koska 2000 tuntia riitti pvp:ssä.

Milloin tulee uutta videoa pihalle?
Oletteko päättäny tommin kanssa jo mitä aijjotte syödä ja missä aijjotte syödä?
Kiitos kaikesta materiaalista mitä olet lykännyt ulos!! :rock:
Arton kanssa kuvattiin tänään deltsit ja on leikkauspöydällä. Torstaina Mentorille Halmon kanssa kuvaamaan. Lauantaina podcast Allun kanssa ja sunnuntaina Allun kanssa kuvataan jalat.

Tommoinen ulos yöllä.

ARTO.webp

Back
Ylös Bottom