Mopsy80
Hopeless Gage
No en mä nyt itseäni kiusaa seuraamalla joitain muhkuperseitä.Onpas jotenkin luisevan näköinen ahteri. Silmät kiinni menis silti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en mä nyt itseäni kiusaa seuraamalla joitain muhkuperseitä.Onpas jotenkin luisevan näköinen ahteri. Silmät kiinni menis silti.
Tai vanha jäärä. Kumpi vaan käy.Ootpas sä ny erilainen nuori.
eipä oo niin paljoo esittelemistä niissä :pTissit tiskiin.
vituttaa kun kurkku edelleen kipeä enkä uskalla lähteä kokeileen onneani salille vielä tänään. noh, onpahan tullu siivottua ja kokattua kerrankin ihan vapaaehtoisesti :D nytkö oon sit sitä kuuluisaa vaimomatskuu? Huomenna pakko päästä salilleSali, tsek. Oli melko lennokasta. Nyt on taas hyvä fjiilis.
No en mä nyt itseäni kiusaa seuraamalla joitain muhkuperseitä.
Lisäisin vielä takasämpylät.Mobsyn listasta puuttuu ainakin seuraavat:
-naisten takapuolet
-moottoripyörät
-pääomasijoittaminen
-suzuki pv:n virittäminen
-mulkutus
-potkupallo
En halunnut opettaa taaperolle tulitikkuleikkejä!Armeijassa näin kyllä pierun pimeässä.
Voi niitä aikoja. Eli, miehet saa pierunsa kyllä näkymään. Te naiset ette vaan tiedä näitä juttuja.
Ehkä se on siinäkin mielessä hyvä. Että ei oo kiva, jos se 2 v taapero alkaa kaupan kassalla kertoa, kuinka äiti sytyttää pierunsa:DEn halunnut opettaa taaperolle tulitikkuleikkejä!
Onko ees laadukkaat?Mä en taida seurata minkäänlaisia pakaroita, paitsi @Mike n tietysti.
Onko ees laadukkaat?