Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onpahan mullakin harrastus tää sun touhujen seuraaminen ja kaikennäköstä käännöstä juonessa on tapahtunut 13 vuoden aikana. Eikä se tarkota ettei mulla ole "elämää" tää on vaan yks mun kolmestakymmenestäseitsemästä harrastuksesta. Sellasen kysymyksen sain kehiteltyä että tuoko ihmisten loputon huomio kaikissa muodoissaan sulle lisäarvoa elämään vai aiheuttaako se vain stressiä ja vituttaa? Vaiko molempia? Ja jos saisit valita niin olisitko mielummin ilman jatkuvaa huomiointia (tulot parisuhde jne henk koht asiat pysyisivät samana)

Hyviä videoita olleet nämä viime aikaiset. Toi on kiva, että selitetään kunnolla vieraalle miten tullaan treenaamaan ja sitten musiikin soidessa ne vedetään läpi. Mielenkiintoista nähdä eri kisailijoiden tapaa tehdä liikkeitä ja vähän kuulla minkälaisia heidän normaalit treenit ovat. Jännä juttu miten Peterin poistuttua, on alkanut liukuhihnalla tulla skenen kärkinimiä Miken väärien metodien treeneihin mukaan.

Se on leskentekijä Mikellä sitten taas edessä nyt sunnuntaina! Perhana, kokeilin piruuttaan 140 kilolla tota ja 13 toiston jälkeen meinas taju lähtee ja pakko oli painaa raudat telineisiin. Antaa perspektiiviä millaiselta helvetiltä olo tuntuu noi painot niskassa.

Sellasen kysymyksen sain kehiteltyä että tuoko ihmisten loputon huomio kaikissa muodoissaan sulle lisäarvoa elämään vai aiheuttaako se vain stressiä ja vituttaa? Vaiko molempia? Ja jos saisit valita niin olisitko mielummin ilman jatkuvaa huomiointia (tulot parisuhde jne henk koht asiat pysyisivät samana)
Kyllä se kokonaishuomio tuo työn puolesta lisäarvoa ja negatiivinenkin tuo suoranaisesti rahaa. Ylilauta on joka ikinen kuukausi facebookin jälkeen kovin linkittäjä sisääntulevassa liikenteessä ja kun mainostajat maksaa mainosnäytöistä, niin ne näytöt kelpaa aina. Se on jo melko halvalla hommattuja mainosnäyttöjä kun kääntää lippiksen päässä väärinpäin, sillä saa jengin jo melkoisen kierroksille :D

Muuten taas en ole ollut koskaan mikään ihminen, joka nauttii olla huomion keskipisteenä missään, niin sen puolesta kaiken huomion loppuminen ei yksilötasolla haittaisi ollenkaan.

Viimeksi muokattu:
Ihan vaan pienenä huomautuksena vois sanoa, ettei se ylilauta ole yksi ihminen eikä sillä ylilaudalla ole vain yksi motiivi. Siellä saattaa olla ja on porukkaa, joka arvostaa videoita eikä "negaa" sun tekemisistä. Toisinaan vähän turhaa yleistystä. Kehonrakennus ja treenaus on aika kovaa huutoa sielläkin. Eikö esimerkiksi Allu ole aika suosittu jätkä siellä? Varmaan Allullakin on vihaajia, mutta hän hyväksyy sen tosiasian, ettei kaikkia voi miellyttää.

Porukka kyllä lopettaa videoiden katselemisen, jos videot vituttaa. Voin sanoa ihan omalla kokemuksella, että monen bodyvideoita tekevän tekemisien seuraaminen on loppunut ajan kanssa, koska sisälty ei kiinnosta tai miellytä. Netissä on niin paljon materiaalia, että on mahdollista valita, kenen videoita seuraa ja kenen ei. Jos ylilaudalla katsotaan sun tekemiä videoita, teet jotain oikein.

Ihan vaan pienenä huomautuksena vois sanoa, ettei se ylilauta ole yksi ihminen eikä sillä ylilaudalla ole vain yksi motiivi. Siellä saattaa olla ja on porukkaa, joka arvostaa videoita eikä "negaa" sun tekemisistä. Toisinaan vähän turhaa yleistystä. Kehonrakennus ja treenaus on aika kovaa huutoa sielläkin. Eikö esimerkiksi Allu ole aika suosittu jätkä siellä? Varmaan Allullakin on vihaajia, mutta hän hyväksyy sen tosiasian, ettei kaikkia voi miellyttää.
Ei kaikkia voi miellyttää ikinä ja hauki on kala. Mutta aika sokea pitää olla, jos ei nää sen sivuston ylitsevuotavaa negatiivista ilmapiiriä kenen tahansa ketjussa. Positiivinen puoli siinä on se, että ovat ahkeria jakamaan videoita ja linkittämään tänne. Liikenteen hinta on sitten se, että haukkuvat kakkapyllyksi :D Ei nyt niin kallista.

Se on kyllä totta, että välillä aiheuttaa vitutusta, mutta ei sentään stressiä tai ahdistusta. Kyllä tää joskus loppuu ja osaltaan olen sitten saatanan tyytyväinen. Ihmiset omalta osaltaan voivat motivaatiota hommaan lisätä olemalla pääosin positiivisia, semmoinen ainainen negaaminen on raskasta. Tuokin penkkivideo, 2 kommenttia siihen, toisessa tartutaan otsikkoon, toisessa jeesustellaan tekniikasta. Välillä tuntuu, että sekö videoiden pointti on, että niistä saa kiksit vain ne joita ne joltain osin vituttaa.
Minä en kyllä tosiaankaan tarkoittanut tuota viestiä minää jeesusteluna( ei ole tapana jeesustella), kokeileppas piruuttas ens kerralla laittaa jalat ilmaan, niin tippuu monta toistoa, tai ainakin minulla tippuu.

Minä en kyllä tosiaankaan tarkoittanut tuota viestiä minää jeesusteluna( ei ole tapana jeesustella), kokeileppas piruuttas ens kerralla laittaa jalat ilmaan, niin tippuu monta toistoa, tai ainakin minulla tippuu.
Ei mulla jalat mitään voimaa tai toistoja siinä tuo. Pidin siksi, etten sitten kippaa sivuun kun en ole jalat ilmassa tehnyt. Tukipisteenä ne ei ollut. Voin ottaa ens kerralla jalat ilmassa ja otan enemmän.

Pistävät pissaamaan purkkiin noissa solttupenkkikisoissa.

http://svry.fi/index.php?page=mukaan-kilpailemaan

Sivuilta lainattuna:

"Kun haluat kilpailla Suomen voimapunnerruksen svry:n alaisissa kilpailuissa tulee sinun maksaa kilpailuoikeusmaksu ja allekirjoittaa Antidopingsopimus. Antidopingsopimus lähetetään vain kerran. Sopimus on voimassa niin pitkään kunnes nostaja irtisanoo sopimuksen kirjallisesti."

Oletko Mike Arto Vainion kanssa missään jutuissa ollut toviin? Olisi meinaan aivan helkutin kova juttu saada mitä tahansa pätkää nähtäville tämän herran kanssa!

Oletko Mike Arto Vainion kanssa missään jutuissa ollut toviin? Olisi meinaan aivan helkutin kova juttu saada mitä tahansa pätkää nähtäville tämän herran kanssa!
Juu. Deltsit Arto tulee tekemään. Widowmaker ei stopannut tänään, mutta keskeytin kolmannen toiston kohdalla kun mulla on viimeisen viikon verran ollut todella outoja kipuja reisissä, jos niitä koukistaa, vihlasee kuin revähtäisi. Ilkee kävellä portaitakin. Nyt skippaan tän jalkatreenin ja myös seuraavan ja hierotaan noita sillä välin kuntoon. 8 päivän päästä sitten teen jalkoja vasta ja katotaan sitten miltä tuntuu. Mulla on 4 päivän välein reidet, toisessa armoton widowmaker plus suoria sarjoja hackia. 4 päivän päästä erikoistekniikkatreeni, jossa viimeksi tein superina pudotussarjat prässissä ja hackissa. Ei nyt vain palaudu tällä vauhdilla.

Miken saama paskan määrä täällä netissä on aika pientä verrattuna muihin isompiin tekijöihin.

Ihan sama millä alalla olet julkimo niin paskaa sataa ja se kuuluu asiaan. Pitäs vaan oppia suodattamaan se eikä noteerata lainkaan. Se on YLEENSÄ vain nettiin kirjotettua tekstiä.

Olisit antanut olla tubevideoissa kommentoinnin päällä niin saisivat ihmiset osoittaa tyhmyyttään siellä jatkossakin :)

Onko Mikellä kokemusta Skechersin kenkistä? On muuten sitten ihan saatanan hyvät jalkaan. Parhaat mitä oon ikinä pitänyt. Kluuvissa on niiden liike ja brändäys on kyllä onnistunut ihan saatanan hyvin!

Tais olla yks nopeiten kasvavimmista merkeistä tänäpäivänä.

Back
Ylös Bottom