Onko hillua?
Aina on hillua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko hillua?
Kyykkyy meni kai tunti. Meni salilla kai reilu pari tuntia :DKyykkäsit taas 3 tuntia, putkeen?
Päätettiin lähteä käväseen. Tartti ensin katsoa Mörön juoksu ja hienostihan se veti.jos vaihtoehtona on kotona könnääminen niin miksi et menisi
tv.siirryin jo tangoalueen välittömään:läheisyyteen
#ajankuluksi, olut 6€
Olen toiveikas, että pääsen tämän vuorokauden puolella kotiin.
Mikä hidastaa?
Päätettiin lähteä käväseen. Tartti ensin katsoa Mörön juoksu ja hienostihan se veti.
Join tossa 2 olutta ja kävin kaatamassa pihasta puun. Toi frouva juottaa mulle aina kaljaa, kun haluaa joitain ikuisuusprojekteja kuntoon.
Lomalla on kivaaTyöt. Oon niissä taas uskomattoman tehokas, kuten tästä pakkisnotkumisesta voi päätellä.

Vedin 2-tahtisella ja juuria vähän lapiolla ja kangella.![]()
No siinä ei kauan tupakoitu.
Lomalla on kivaa![]()
Valtion kustantamana, luonnollisesti.Haluan Tom of Finland -lakanat![]()
No tavallaan joo, koska mies on tavallaan valtion palveluksessa ja itse olen kaupungin. Eli kyllä vain :DValtion kustantamana, luonnollisesti.
Mä haluaisin Tom of Finland lakanat- mies ei suostu... Käsipyyheet saan kuulemma vessaan- täytyy hommata jätkän ristiäisiin mennessä, niin voi vanhukset vetää pulla-kaffet väärään kurkkuun järkytyksestä!Tarttis vaihtaa lakanat, koska ne haisevat itseruskettavalle ja mies taitaa luulla hajun tulevan musta, vaikka sanoin että se tulee lakanoista. Harmi ettei ole Tom of Finland -lakanoita :(