Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse en ole koskaan juonut mitään niin kamalaa kuin kaverin Kiinasta aikanaan tuoma riisiviina tms. Hajua ja makua en osaa sanoin kuvailla, enkä onneksi oikeen muistakaan enää...voltteja taisi olla 60 luokkaa?

turnauskestävyys on aika heikolla tolalla
2 kaljaa juotu ja väsy on jo
älkää huolestuko, Minä sinnittelen vielä, en luovuta vielä

#läsnä

assjoen rinkiä kiertää mm.hevoset

View: https://youtu.be/oqdZpxkzNvc

Nää lasikalvot puhelimeen on aivan parhaita, sellaisen kuperkeikan heitti luuri ja näyttö täysin säröillä, mutta tadaa se olikin vain tuo kalvo ja oikea näyttö ihan ehjä.

Mä ostin omenaan ylihintaisen Sonerakaupasta samalla reissulla, kun luurinkin hain. Onneksi näin, koska minähän heitin koko puhelimen rantakivikkoon viikkoa myöhemmin. Olisi ihan tosiaan ujosti voinut vituttaa, jos kalvon sijaan olisi näyttö säpäleinä...

Tuli tuosta Sniffarin hiivakirjoituksesta ihan semmonen bon voyage-fiilis.

Onko Destrykin rantojen nainen?

Onko Kuparikaton entinen työkaveri The Vesa?

#laru
#pilvistä

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    735,4 KB · Katsottu: 147
Tarttis vaihtaa lakanat, koska ne haisevat itseruskettavalle ja mies taitaa luulla hajun tulevan musta, vaikka sanoin että se tulee lakanoista. Harmi ettei ole Tom of Finland -lakanoita :(

Back
Ylös Bottom