Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nykyinen kesähabitus ja -olo huomioiden taidan siirtyä sitten suoraan jäykkiin, jos tuo vahvuus korreloisi antilihavan olon kanssa.
Mulla on olo ja habitus kehittynyt kyllä jokapäiväisestä tissuttelusta huolimatta koko ajan kireämpään suuntaan ja sarjapainot nousseet, kaiken lisäksi olen ruskettunut hitosti vaikka on kylmä ja vettä sataa :D

Mulla on olo ja habitus kehittynyt kyllä jokapäiväisestä tissuttelusta huolimatta koko ajan kireämpään suuntaan ja sarjapainot nousseet, kaiken lisäksi olen ruskettunut hitosti vaikka on kylmä ja vettä sataa :D
Mulla pätee vaan viiminen. Sarjapainot tippunu varmaan olemattomiin, kun salilla ei ole oikeen voinut käydä.

kireämpään suuntaan / sarjapainot nousseet / ruskettunut

Negative, negative, negative

e: eiku on tosi tyylikäs rusketus (normaali ihmisen värinen) olkavarsista sormiin, ja kaikki muu kalman valkeaa. Kerrassaan komea t-paidan jälki.

2-vuotiaan piirustus. Tuleeko jotain mieleen? :p

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    158 KB · Katsottu: 165
En kyllä keksi...
No Suomessa aina paheksutaan ihan kohtuullistakin alkoholinkäyttöä, etenkin jos sattuu olemaan äiti. Jos nyt pari pientä lasillista ottaa niin eihän sitä kukaan edes huomaa.
E. Paljon enemmän huomaisi jos ottaisin lääkärin määräämää sirdaludia. Kaksinaismoralistista, sano.

E.e. Niin lapsi sanoi että kuvassa on kaksi muumia, mutta minusta siinä on tissit!

Kun viimeksi kävin tokoinrannassa niin siellä oli muutama henkilö jotka oli ottanut pari pientä. Paheksuin silti vaikka äitejä ollutkaan, sillä niillä oli munat...

Edit ne näytti vähän surffareilta ja oli ruskettuneita ...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom