Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

en tiedä kuvittelenko mutta lippa takanapäin jätkiä lisääntynyt saleilla. Eilen älysin myös että itse kuulun samaan joukkoon.

Alkaa oikeasti pelottamaan jo tää pakkiksen vaikutus. Joku mindfuck lahko :D

tää mailma on semmonen, että jos joku tarpeeksi vakuuttava tyyppi kehottaa syömään koiranpaskaa, koska sillä kasvaa hauis niin kyllä osa jengistä kokeilee.

Ohan tässä määrätyt rutiinit tullut ja videoiden tekeminen on kivaa nykyään, Wlogien loppuaikoina se oli melkoista tuskaa kuten kaikki muukin, tuntuu nyt että se ahdistus oli mulle katabolista, koska olen kiristynyt, kasvanut ja tullut vahvemmaksi kun olen saanut treenaa yksin ja eri tyyppien kanssa.

Mietinkin tässä taannoin että mikä on ollut sun kehityksen salaisuus viime aikoina :)

ei se vaatis muuta kun että Utti löis kuurin päälle ja alkais turvotessaan selittämään naama vakavana videoklipillä syöneensä koiranpaskaa. Kyllä joku kokeilis. Ihmisten tyhmyyttä ei pidä ikinä aliarvioida.
No en ihmettele vaikka vähä useempiki kokeilis.. sitte ois pakkiksella ketju kuinka Utti kusettaa katsojia

tää mailma on semmonen, että jos joku tarpeeksi vakuuttava tyyppi kehottaa syömään koiranpaskaa, koska sillä kasvaa hauis niin kyllä osa jengistä kokeilee.

Tulee mieleen norjalainen Gunnar Rossbö-niminen bodari 80-luvulta. Omasi iiiisot kädet. Joku kysyi haastattelussa salaisuutta niihin. Sanoi piruuttaan että tekee pirusti haukkareita pää alaspäin. Lehden julkaisun jälkeen saleilta löytyi porukkaa jotka väänsivät hauiksia kys.tavalla.

Mitä on tullut kuunneltua Podcasteja, joissa Mike on ollut, niin mies osaa kyllä perustella asioita selkeän ytimekkäästi. Ei ole turhaa rautalangan vääntämistä.

Tulee mieleen norjalainen Gunnar Rossbö-niminen bodari 80-luvulta. Omasi iiiisot kädet. Joku kysyi haastattelussa salaisuutta niihin. Sanoi piruuttaan että tekee pirusti haukkareita pää alaspäin. Lehden julkaisun jälkeen saleilta löytyi porukkaa jotka väänsivät hauiksia kys.tavalla.
On muuten törkeet forkutkin äijällä.

Back
Ylös Bottom