Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä on vaimotukka?

Se on sellanen mikä leikataan, kun ollaan vampattu mies ja saatu se koukutettua jalkojen väliin. Sitten lopetetaan kaikenlainen aktiivisuus, jäädään sohvalle makaamaan, lihotaan muodottomaksi, pukeudutaan muodottomiin lökäpöksyihin ja muumitunikaan, käytetään crokseja kaupungilla epäseksikkäässä lyhyessä tukassa välittämättä pätkääkään omasta viehättävyydestäsi.

hyvää kesää myös judohemmolle

image.webp

Se on sellanen mikä leikataan, kun ollaan vampattu mies ja saatu se koukutettua jalkojen väliin. Sitten lopetetaan kaikenlainen aktiivisuus, jäädään sohvalle makaamaan, lihotaan muodottomaksi, pukeudutaan muodottomiin lökäpöksyihin ja muumitunikaan, käytetään crokseja kaupungilla epäseksikkäässä lyhyessä tukassa välittämättä pätkääkään omasta viehättävyydestäsi.

Minä olen saavuttanut tämän kaiken ihan itse ilman miestä! :oujee:

Eiks se lyhyt tukka oo vain mukamas HELPPO (paitsi että pitäis käydä 6 viikon välein parturissa että se näyttää hyvältä, pestä joka päivä ja muotoilla jotenkin).

En montaa asiaa kyllä kadu yhtä paljon kuin vaimotukan leikkauttamista aikanaan. Ja vielä kahteen otteeseen. Tai siis en alun perin leikkauttanut vaimotukkaa koskaan, vaan superlyhyen poikatukan, mutta kun halusin kasvattaa sen pitkäksi niin välissä meni monta vuotta alamäkeä vaimotukassa :yäk:

Eiks se lyhyt tukka oo vain mukamas HELPPO (paitsi että pitäis käydä 6 viikon välein parturissa että se näyttää hyvältä, pestä joka päivä ja muotoilla jotenkin).
Se on helppo vain jos ei yhtään välitä, miten tonolta se näyttää ilman jatkuvaa puleeraamista.

Se on helppo vain jos ei yhtään välitä, miten tonolta se näyttää ilman jatkuvaa puleeraamista.

Näin on. Itsellä monen vuoden kokemus. Jos helppous on tavoitteena, niin poninhännälle ulottuvat hiukset lienee se vähiten huoltoa vaativa malli.

Back
Ylös Bottom