Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hauskaa vappua

image.webp

Jumalauta kuntit! kävin kaupassa hakemassa hakemassa filettä niin skrollasin ostoskärryni toki poikittain lihahyllyn eteen, ettei muut ihmiset yletä tuotteisiin.

Niin joku 17-22v aikuistumisen korvilla oleva tyvär joogapäntseissä, aukiolevassa hupparissa ja aivan saakeli avonaisessa topissa perky DD-rintoineen kurkotti mun kärryjen yli ottamaan lihaa. Katsoin vain.

Sama tuli vastaan patonkihyllyllä. Saatana.

Lohan-Boobs.gif

Tein hampurilaisia. Pihveistä tuli selittämättömällä tavalla pahanmakuisia ja sämpylät olivat niin kovia ja sitkeitä, että niitä olisi voinut ampua vaikka Sergeillä lähietäisyydeltä eikä ammus olisi todellakaan mennyt läpi. Tämän kulinaristisen fiaskon takia ajattelin ryhtyä panostamaan pelkkään nesteytykseen loppupäiväksi.

Minäkin olin lihatiskillä- hain kilon köntsän naudan entrecotea. Telttailukin peruuntui- vettä tulee kuin Esterin perseestä.

Siis sinäkö se olit se kuuma seksipommi joka nappasi mun kädestä lihatiskillä kilon möntän??

Sun shortsit oli aika lyhkäset. Tykkäsin. Anteeksi että nappasin salaa kuvan:
supermarket-babe.jpg

Salilla oli max. 5 ihmistä yhtäaikaa, me likes.

Tänään ei näköjään taida viitsiä edes mennä ulos, mutta jos huomenna lasten kanssa Särkänniemeen, ei varmaan paha ruuhka ole. Akvaario voisi olla 2-vuotiaalle mieluisa paikka.

Kevyet 3 tunnin päiväunet. Lapsiki kipeenä ni ei ees tivoliin päästy, voi harmi. Sellanen juhannus. Voisi ehdotella miehelle hieman pizzan tilausta.

Back
Ylös Bottom