Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sehän on ihanaa jos ihmisillä on hyvät parisuhteet, ja vaikka suukkokin erotessa on hellyttävää muidenkin mielestä. Kuitenkin on sellainen asia kuin käytöstavat. Porukassa kun ollaan, niin kaikki pitää huomioida, eikä esim. kuiskutella jotain niin että muut kiusaantuvat. Parisuhdeläheisyys on sama asia; se sulkee muut ulkopuolelle. Jos imelyys on irl samaa tasoa kuin Instagramissa, niin onhan se epäkohteliasta muita kohtaan. Ja jos se vielä näkyy videolla, niin kiusallista laatua tuottaa silloin nimenomaan kuvaaja ja on vastuussa siitä mistä seuraajat joutuvat katsomaan.

Se on kuvaajan ammattitaitoa sanoa että nyt menee mahdottomaksi tuottaa laatua. Ja kuvattavan vapaus sanoa että ei mahda mitään, hellimimen on pakollista. :)

Olihan se hurjan kiusallista kun mun edessä kuiskutellaan, että mitäs siinä puhutaan kun mulle ei voida sanoa. Mä kun en voinut juuri missään mitään sanoa etteikö kolmas pyörä olisi kuuntelemassa. Että menkää vittuun siitä kuiskuttelemasta tai sitten sanokaa mullekin. Meikä nyt kyllä avautuu huolella, mutta päivä päivältä vituttaa tuo käytös mua kohtaan ja mä en haluais katkeroitua siitä miten paljon mä kuitenkin uhrasin esim omaa parisuhdetta treenien takia ja tämä yksi ei vittu voi edes hetkeä joustaa.

Täytyy sanoa, että nyt kun on seurannut uusia videoita eri kavereiden kanssa ja Miken omia treenipätkiä, niin ne ovat todella paljon mielenkiintoisimpia kuin mitä viimeisimmät WLOGit olivat.
Ei kyllä mun mielestä.. Wlogien kanssa edes samaa sfääriin pääsee vain gymlogit ja jotkut Ölogit.. Näistäkin nostaisin wlogit parhaimmaksi bodausmatskuksi, jota suomessa on.. Ei näissä uusissa videoissa mitään vikaa ole, mutta ei niissä ole sitä samaa läpänheittoa ja henkilökemiaa kuin wlogeissa.. RIP wlogs, forever #1 :(

Katkeroitumisen välttää sillä kun katsoo Instagramia. Ei se muun maailman ulkopuolelle sulkeva rakkaus ole henkilöön kohdistuvaa huonoa käytöstä vaan näemmä ihan yleisesti tilannetajun puutetta.

Maailmassa on miljoonia rakastuneita ihmisiä jotka vaikka kuolisivat sen kumppaninsa puolesta. Suurin osa vastarakastuneistakin pystyy silti käymään yksin tai yhdessäkin töissä, harrastuksissa ja muissa menoissa niin että ulkopuoliset eivät edes noteeraa mitään hempeitä välejä vaan porukassa on kaikilla hyvä yhteishenki.

Jotkut taas eivät pysty. Ehkä se rakkaus on niin suurta että menee käytöstapojen ohi. Harvassa noin suuret rakkaudet on, mutta lähes jokaisella on yksi sellainen Facebook-kaveri. Silloin voi suhtautua huumorilla, mutta 99 % ei kyllä jaksaisi tuntikaupalla katsoa rakkautta ihan nenän edessä, saati kuukausia. :D

Ojennan Mikelle rakkausmitalin palkinnoksi ennätyksellisen sitkeästä suorittamisesta!

Ehkä olis parempi vaan antaa olla ja antaa "pölyn" laskeutua + syvä hiljaisuus asiaan liittyen. Se on perseestä jos tämä lähtee sille linjalle että osapuolet (te) alatte vittuilemaan sos.mediassa yms toisilleen.

Eihän tuossa kai vielä vittuilua ole jos toinen kirjoittaa että hyvin menee ja toinen kirjoittaa olevansa murheellinen ja loukkaantunutkin. Syvä hiljaisuus ja katkeroituminen ei minusta ole hyvä sekään. On ihan terveellistä ja normaalia rehellisesti sanoa olevansa harmistunut tilanteesta.

Sitten asiat on sanottu ja eiköhän se pöly siitä laskeudu. :)

Lisäys. Ehkä tämä toinen osapuoli myös jonain päivänä menee itseensä ja ymmärtää että on ollut merkityksellinen tyyppi treenikaverilleen/kuvaajalle/katsojille. Eikö se ole hyvä että tuollaiset asiat tulee sanottua suoraan? Onhan hänellä mahdollisuus myös muuttua jos tietää mikä meni vikaan.

Viimeksi muokattu:
Vaikka minäkin vihaan ja halveksin sitä kaikkea ylimääräistä perseennuolentaa mitä ketjussa on niin selkä on siitä huolimatta kova ja painot kevyen näköiset. Kaikkea positiivista palautetta ei tarvi antaa kanki kovana ja kieli ruskeana vaan sitä voi ihan vaan kehassa et onpa äijällä hyvä selkä tai vaikka haba. Vai kuinka?

Hyvinpä kiteytit.

Seuraavaksi tommoista tulossa tänään. Ihan kivoja ideoita jengille treeneihin, eli koitan noissa videoissa tuoda jatkossa erilaisia komboja porukalle.

LUOMA.webp

Tuliks kellään muulla mieleen? :)

veeti.jpg
Ehkä aavistuksen, ja vaikka Veeti kova jätkä niin onhan nuo Pasin patjat aivan omassa luokassaan. Jäätävät. Ja livenä näyttää semmoiselta ukolta että jäis nahkakoppalakkivitsit ääneen sanomatta.

Ai, okei. Eli huumorintajuton ja itsestään epävarma.
No mitä vittua enhän minä niin sanonut? :D Onko luetunymmärtämisessä vikaa? Sanoin että se näyttää, en tunne henkilökohtaisesti millään tavalla.

edit. Tampio.

No tottakai ne treenit nyt sujuu paremmin kun mä en ole patistamassa tekeen sarjoja, vaan voivat keskittyä esittämään koko salille miten he osaa pussata.

No oliko Wilenius sit sen edellisen teinin kanssa samanlainen?
Eikö sekin tullut ja mennyt Wlogien aikana?

Olis kova jos saisit Rännälän Jarin vetämään sulle vaikka jalkajumpan videoituna. Herrasta kun ei tietääkseni ole muuta matskua, kun Supermassan paskoilla äänillä tehty Gold's muistelo meijeriltä, ja haastis hotellihuoneessa. Jos suhteillasi saisit asian järjestettyä, niin uskoisin siitä olevan myös sun omiin treeneihin lisäarvoa+ luultavasti meitä asiasta kiinostuneita katsojia löytynee meikäläisen lisäksi muitakin?

Back
Ylös Bottom