Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuvitelkaa tilanne: Teillä on hyvä ystävä, omat keskenäiset läpät ja jutut niin kuin hyvillä ystävillä yleensäkin. Ystävä löytää naisen itselleen, tämän jälkeen minne tahansa menettekin, niin nainen seuraa mukana. Itse istut hoo moilasena ja katsot kun päivästä toiseen pariskunta kiehnää silmiesi edessä, olet ainoastaan kolmas pyörä. Mitä helvettiä? Sitten kun (jos) ero tulee, niin pitäisi olla tälle kaverille olkapäänä.

Itseäni kyllä ärsytti se jatkuva kiehnääminen Wlogeissa. Ja se keskinäinen ihihi supiseminen, vaikka pitäisi keskittyä edes sen kuvaamisen ajan itse asiaan. Olisin ymmärtänyt Veeran mukanaolon edes jotenkuten, mikäli hänellä olisi ollut jokin kontribuutio keskusteluun. Nyt se oli ainakin omasta näkökulmasta ainoastaan helvetin ärsyttävää katsottavaa, ja voin vain kuvitella millaista skeidaa se oli Miken saappaissa. Teineillä nämä "en pysty olla sekuntiakaan erosta susta bae" jutut. Ja harvemmin edes silloin tuota lausetta viedään noin konkreettiselle tasolle, eli raahataan nainen jopa "työpaikalle" mukaan.

Viimeksi muokattu:
Jos Mike ostaisit moottoripyörän niin millaisen?

Semmoinen customi, joka oli Ghost riderilla Tukholmassa.

Mitäs oot tällaisesta mieltä:
mad_kuusaa_finland_08.jpg

No jos et omiin treeneihin voimapuolen jamppoja niin voisitko kuvitella että Podcastiin (asiapitoisempaan) saisitte Allun kanssa esim. Aholan Joukoa tms houkuteltua. Olis tommosenkin legendan juttuja iha mukava kuunnella ja mielipiteitä lajin nykytilasta yms.

Ja kyllä on ollut vapauttavaa treenata eri tyyppien kanssa kun ei tartte katsella sitä vastemielisen imelää touhua enää ikinä. Oli melkoisen kiusallista tuijotella puolet treenistä seiniä, välillä oli pakko mennä salin toiselle puolelle. Yksi kerta mun ylätaljan pakkotoistojen aikana kuuluu niskan takaa moiskis, sitä vertaa ei voi edes mua kunnioittaa, että antais sarjan helvetti mennä loppuun asti.
Siis mitä helvettiä? Nyt jo mäkin ymmärrän, jos kuppi keikahti nurin. Eikö reenikaverin tuossa vaiheessa kuuluis olla jeesaamassa, jos kerran pakkotoistoista on kysymys? (Retorinen kysymys)

No jos et omiin treeneihin voimapuolen jamppoja niin voisitko kuvitella että Podcastiin (asiapitoisempaan) saisitte Allun kanssa esim. Aholan Joukoa tms houkuteltua. Olis tommosenkin legendan juttuja iha mukava kuunnella ja mielipiteitä lajin nykytilasta yms.
Kuulin villin huhun että jokke olisi taas/vielä treenaamassa kisoihin.

Kuulin villin huhun että jokke olisi taas/vielä treenaamassa kisoihin.

Mä luulin taas että jättänyt kisa jutut jo pois kuvioista ja antanu enemmän tilaa näyttelemiselle, onhan tuo ollut jossakin leffassa jossa on ollut isojakin nimiä mukana. Ihan kiva ois kuulla Aholankin kuulumisia, pika googletuksella ei löydä ainakaan mitään tuoretta juttua että mitä puuhailee nykyään.

Mä luulin taas että jättänyt kisa jutut jo pois kuvioista ja antanu enemmän tilaa näyttelemiselle, onhan tuo ollut jossakin leffassa jossa on ollut isojakin nimiä mukana. Ihan kiva ois kuulla Aholankin kuulumisia, pika googletuksella ei löydä ainakaan mitään tuoretta juttua että mitä puuhailee nykyään.

Kirvesmieshän tuo on.

Kyselin Joukoa podastiin jo hyvän aikaa sitten kun välillä on mulle tekstannut jotain. Kyselyyn ei vastannut, mutta lienee mies kiireinen.
Ahola olis kyllä hyvä vieras, tai Riku Kiri. Harmi kun Tony Halme ei oo elossa niin siin oliskin melkonen podcasti kun Allu, Mike ja ite Halme keskustelis, ihan vaan tuli mieleen.

Ahola olis kyllä hyvä vieras, tai Riku Kiri. Harmi kun Tony Halme ei oo elossa niin siin oliskin melkonen podcasti kun Allu, Mike ja ite Halme keskustelis, ihan vaan tuli mieleen.
Olishan noita hyviä mutta kyllä nyt joku vois olla Keijo Reimaniin yhteydessä ja pyytää haastatteluun/tarinoimaan...Jari Leino,Peter Keränen, Jussi Kantola, Risto Koivunen (suomen ensinmäinen virallinen suomenmestari) Eino Akkila...

Training with legends tyyppinen konsepti voisi toimia hyvin, kun Mikellä kalustot kunnossa ja itsekin treenaamisen taitaa. Alkuun vähän kuulumisia ja treenipaikan taustoja, jonka jälkeen treenit ja höpinät palkkareiden merkeissä. Suomessa Bodareita riittää vaikka kuinka, eikä näin tule sama naama tylsäksi.

Sen sanon että tää Minttu on sellainen luonnonkaunotar että käy kateeksi. Jos nähdään jossain niin saat minuutiksi lainata niin menen nurkan taakse pussailemaan ... toisaalta jos jollain ilveellä suostut tähän niin mitenköhän hänet saa mukaan juoneen .. aissatana .. menee liian vaikeeks.

Unohdetaan se idea. Mutta siitäkin +1 että deittaat rohkeasti yh:ta, nyt näyttäs siltä että sulla on muutenkin asiat noususuunnassa. Hyvä homma, jatkakaa.

Back
Ylös Bottom