Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selkä: kiusattu
Uusiapottuja: keko
Imuroitu: pussillinen kissanhiekkaa matolta, kun joku oli päättänyt sisustaa yöllä. Yksi mahdollinen syyllisistä mussuttaa mun lautapelejä parhaillaan.

Mutta, löysin päheimmän salivihkon ikinä! Siis 3D-Disney prinsessoja (hienot 3D ominaisuudet ei pääse kuvassa ihan oikeuksiinsa), nyt jos koskaan kehtaa käydä riehumassa synkeimmälläkin kellarisalilla.

IMG_20160612_151452.webp

Uutta Sabatonia! Uutta Sabatonia! Uutta Sabatonia!

Sabaton saavutti huippunsa Carolus Rexillä (på svenska). Heroes oli jo vanhan kertaamista. Bändin pitäisi keksiä jotain uutta, sillä toinen maailmansota jne. on jo käyty läpi. Livenä Sabaton on kyllä hyvä ja biisejä lauleskelee kyllä mukana.

Sabaton saavutti huippunsa Carolus Rexillä (på svenska). Heroes oli jo vanhan kertaamista. Bändin pitäisi keksiä jotain uutta, sillä toinen maailmansota on jo käyty läpi. Livenä Sabaton on kyllä hyvä ja biisejä lauleskelee kyllä mukana.

Kuuntelin äksen Kiinan kansantasavallan kansallislaulun noin 15 kertaa putkeen.

Sabaton saavutti huippunsa Carolus Rexillä (på svenska). Heroes oli jo vanhan kertaamista. Bändin pitäisi keksiä jotain uutta, sillä toinen maailmansota jne. on jo käyty läpi. Livenä Sabaton on kyllä hyvä ja biisejä lauleskelee kyllä mukana.
Mä totesin tuon kappaleen kuultuani, että tää on tätä samaa taas - mutta en ajatellut sitä pahalla, koska mä en usko voivani koskaan saada tarpeekseni Sabatonista sellaisena, mitä se on nyt. :D Oon kylläkin aina pitänyt kappaleiden sanoituksia jokseenkin korneina (ruotsinkielisenä Sabaton musta on parhaimmillaan koska ruotsiksi sanat kuulostavat siedettävämmiltä), jotenkin pitäisin tyylikkäämpänä sellaista geneeristä, runollista sotateemaa sanoituksissa kuin että usein lauletaan kuin suoraan historiankirjan sanoja. Jos nyt jotain teemaa enemmän toivoisin, niin se olisi kenties jotain viikingeistä tai joka tapauksessa vähän kaukaisemmasta historiasta, kuin 1900-luvulta. Mutta kaikesta huolimatta, noissa kappaleissa on voimaa, ne ovat innostavia ja niistä tulee hyvä mieli. Ne ovat musta ennenkaikkea positiivisia, eikä sitä ainaista synkistelyä ja naama norsunvitulla laulamista.

Kroatia vakuutti (ei tosin viimeistelun osalta). Seuraavaksi kiinnostaa Puola. Heitin Puolan ennen kisoja 10 e:lla eniten maaleja tekeväksi joukkueeksi.

Back
Ylös Bottom