Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eikäkö tämmöset. Perkele. Pysyy jalassa ku laittaa rullan jesaria per takajalka.Tota...sun kannattaa vielä miettiä tuota kenkävalintaa.
Heinän kaato, lenkkarit jalassa - tsek
Pihautellut vain. Arkisin ehdi suhisteleen, nähtävästi.Pihautellu vai suhautellu?
Uutta Sabatonia! Uutta Sabatonia! Uutta Sabatonia!
Sabaton saavutti huippunsa Carolus Rexillä (på svenska). Heroes oli jo vanhan kertaamista. Bändin pitäisi keksiä jotain uutta, sillä toinen maailmansota on jo käyty läpi. Livenä Sabaton on kyllä hyvä ja biisejä lauleskelee kyllä mukana.
Mä totesin tuon kappaleen kuultuani, että tää on tätä samaa taas - mutta en ajatellut sitä pahalla, koska mä en usko voivani koskaan saada tarpeekseni Sabatonista sellaisena, mitä se on nyt. :D Oon kylläkin aina pitänyt kappaleiden sanoituksia jokseenkin korneina (ruotsinkielisenä Sabaton musta on parhaimmillaan koska ruotsiksi sanat kuulostavat siedettävämmiltä), jotenkin pitäisin tyylikkäämpänä sellaista geneeristä, runollista sotateemaa sanoituksissa kuin että usein lauletaan kuin suoraan historiankirjan sanoja. Jos nyt jotain teemaa enemmän toivoisin, niin se olisi kenties jotain viikingeistä tai joka tapauksessa vähän kaukaisemmasta historiasta, kuin 1900-luvulta. Mutta kaikesta huolimatta, noissa kappaleissa on voimaa, ne ovat innostavia ja niistä tulee hyvä mieli. Ne ovat musta ennenkaikkea positiivisia, eikä sitä ainaista synkistelyä ja naama norsunvitulla laulamista.Sabaton saavutti huippunsa Carolus Rexillä (på svenska). Heroes oli jo vanhan kertaamista. Bändin pitäisi keksiä jotain uutta, sillä toinen maailmansota jne. on jo käyty läpi. Livenä Sabaton on kyllä hyvä ja biisejä lauleskelee kyllä mukana.