Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan - kotona. Kahvinjuontia en ole vähentänyt vaikka varmaan pitäisi tällä satasen lepopulssilla.

Miksi vähentää kahvinjuontia, jos ei ole haittaa. Itse juon 0-4 mukillista päivässä ja hyvin pyyhkii.

Tosin, juon kaffia nautintoaineena kotona. Liikkeellä jos olen, on se aamusta nälän tappaja. Toimii erityisen hyvin.

Nyt kun oon saanu muutaman kilon tiristettyä, ni ostin kisojen avauspeliä varten n. 780 grammaa irtokaramellia, joista suurin osa pätkis minibaitseja, suklaa crispejä ja susupaloja. Söin ehkä 79 grammaa ja nyt oksettaa.

Ei kannata tuollanen kiristely ja kieltäytyminen. Koska seuraa vaan tuo oksetusolo, kun palaa normaalielämään.

Eikä kannata varsinkaan tiputella mitään isoja kilomääriä. Sitten se vasta vituttaa kun kokoajan paino meinaa nousta takasi. #lihavaolo

Jos voitan tänään eurozäkpotissa täydet, ni vedän täydet ja syön kaikki loput karkit kerralla ja oksennan ulko-oven vieressä olevat kukkakipot täyteen sokerioksennusvaahtoa viskillä.

Veikkaan, että futerin mielessä oli ihan sellaiset appelsiinin kokoiset pallerot, mutta tämä tuli ns. mieleen:

Lucifers_03799a_2347821.jpg

Back
Ylös Bottom