Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onely
onely.webp

Luultavasti, että olen oikeastaan jo kuollut.
:D Niinpä.

Olisi hauska lähteä kauniina kesäpäivänä Heikkilän ja vaikkapa Fogelholmin kanssa ongelle. Veneessä saattaisi syntyä mielenkiintoista keskustelua.

Tupsumato! Sama ilmiö havaittu omalla lähiostarilla. Joku poistaa muovienkeräyslaatikoita. :eek: Onko tämä joku salaliittoliiga tms? Sairasta menoa. Paheksun syvästi.

Uittu muistin juuri että olen lupautunut tänä suvena lähtemään erään pääomasijoittajan kanssa ongelle.
Täytyisikin kysellä että milloin johtajalle sopii.

:D Niinpä.

Olisi hauska lähteä kauniina kesäpäivänä Heikkilän ja vaikkapa Fogelholmin kanssa ongelle. Veneessä saattaisi syntyä mielenkiintoista keskustelua.

Mitähän ne molemmat sanois juuri syömääni suklaapatukkaan?

Maastaveto: T minus van auor

Ehkä se on viety pois koska sijainti huomioiden joku on saattanut muuttaa sinne asumaan.
Enkä nyt viittaa tässä tupsumatoon.
Hän ajelee ympäri kyliä taksilla.
Isänsä rahoilla.

Itse ajelen taksilla kerran kuussa kotoota lentokentälle tai lentokentältä kotoota. Mercedes, musta, ilman taksikylttiä ja takapenkki: onely.

Olisittepa nähneet sihteerin ilmeen kun ekaa kertaa vein matkalaskua :D

Back
Ylös Bottom