Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joillekkin sopii suora joillekkin käyrä,ite en oo tähän ikään mennessä oppinut koskaan pitään lippistä..tulee jotenkin niin pikkupoika fiilis

menkää Rits Pianalle moittimaan sen suoraa lippaa, niin saatte litsareita poskille! Kun se on jossakin messuilla 5% lippis päässä, niin kuka uskaltaa mennä sanomaan sille, että näyttää vajakilta suoralla lipalla:D

Lippalakki ei saa aikuisella näyttää liian harkitulta. Marketin alekorista musta Adidas tai Nike, lippa mutkalle niin on hyvä myös sateella, ja ei kun aurinkoa päin. En pysty valkkaamaan kumpi on pahempi: teinien suorat tarralippikset vai ne NY-lippikset. Paitsi ellei nyt sitten joku natiivi henkilö aitoa jenkkiyttään tahdo korostaa.

Kaikkein coolein olis joku ilmainen mainoslippis. Siitä huokuisi asenne, että "eipä enää saatana paista aurinko mun silmään".

Harvemmin tosiaan noita lippiksiä +30v näkee muuta kuin jollain alle 170cm mieslapsilla, jotka koittavat näyttää pidemmältä. Vaikkeivat tätä ääneen kenellekään sano.

Tuossa alla vielä video striimattavassa muodossa, kun näemmä se lataa noi vanhat fastspace videot koneelle ja vielä puolierikoisessa .flv tiedostomuodossa.

"Pumppu veteli tuossa kyllä melkein viimeisiään, sillä aerobinen kunto ei mistään parhaasta päästä näin bulkkipellenä ole."
Kyllä siinä hengitys on tiukassa loppua kohden. :D

View: https://streamable.com/cxc6

En tiedä onko "alkuperäisessä" widow maker -sarjassa tarkoitus tehdä ensimmäinen kymppi jatkuvalla jännityksellä, mutta näin oon asian ymmärtäny lähinnä tuon Utin malliesimerkin ja puheiden takia. Viittaan tällä Miken tyyliin tehdä ensimmäinenki kymppi ikään kuin ykkösinä. Ei sillä, etteikö Mikenki sarja alkais jo painamaan perkeleesti ja että se nyt ois Mikelle niin justiinsa, mutta vielä kun näkis tekevän samalla tavalla kun Utti ni alettais olemaan jännän äärellä.

Nyt muutin Utin ohjeiden mukaan niin, että 7500kcal kumpanakin tankkauksena kun 10 tonnia on niin mahdoton. Sitten korotettiin 200kcal treenipäivien kaloreita.

Ootko avannu jossain aikasemmassa viestissä tarkemmin dieettiprotokollaa esim. treenipäivien kaloreiden suhteen?

Joo, joillakin 3-kymppisillä on tosiaan KÄPPI, mut arvele, oon nähny 4-kymppisiä joilla on joku lähes alle parikymppinen "naisystävä"! Siinä sitä vasta suapihi nuorruuttaan ehttii!
Shots fired, venaappa kun Mr.Wilenius näkee sut pimeellä kujalla..:D Katotaas sitten kuka ettii nuoruutta, kun wile näyttää taivaanmerkit =D

Ps. Olen samaa mieltä kanssasi :)

No seurustelin 38-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa jonkin aikaa ja olen kuullut siitä aika railakkaasti vittuiluja, joten ajattelin, että tuokin oli minulle. :nolo:
Eiköhän sillekin syynä ollut se asema ja titteli jonka itsellesi julistit ennen nuorempaan vaihtamista :rolleyes: vaikka toki mikäs Mooses se minä olen tuomitsemaan. Varmasti jokainen mies seurustelee mieluummin itseään nuoremman naikkosen kanssa.

backward-hat-instructions.webp

Back
Ylös Bottom