Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uusi Laine missä rumpaloin ja remellän nykyään, VOITTI Suomen Paskin Bändi 2016 -kilpailun 4.6. Sture 21ssä Helsingissä.
Hyvä me! <3

Siikkerin muonituskeskus tarjoaa tänään: Kermassa haudutettu hirvikäristys, lohkoperunat ja puolukkahillo.
20160605_154254814b9.md.jpg

Seuraavan kerranhan tätä valmistetaan villisiasta... @sanmig

Onko tuo joku eteläpohojalaane kompa vai tarkottaako iha sitä mitä muuallakin? :D

Jaa-a, tuollaista on nuorilta naistohtoreilta kuulema kyselty, potilaiden toimesta...(vanhemman ikäpolven toimesta)

Tarkoituksesta pitää kysyä joltain alkuasukkaalta, mie en tiiä.

Siikkerin muonituskeskus tarjoaa tänään: Kermassa haudutettu hirvikäristys, lohkoperunat ja puolukkahillo.

Tää on ehkä vähän ennenaikaista, mutta teetkö sitten nahasta uuden penkinpäällysteen kotariin?

e: Ja ootko jo visioinut päälle käyttöä?

Viimeksi muokattu:
Tää on ehkä vähän ennenaikaista, mutta teetkö sitten nahasta uuden penkinpäällysteen kotariin?

e: Ja ootko jo visioinut päälle käyttöä?
Eeen vielä. Näin tänään yhtä kaveria jolla on pihassaan useita omenapuita, lupasi syssymmällä omppuja jos saa vaihtarina palan possunlihaa :D

Eeen vielä. Näin tänään yhtä kaveria jolla on pihassaan useita omenapuita, lupasi syssymmällä omppuja jos saa vaihtarina palan possunlihaa :D

Kyl näistä mun puista pitäs riittää. Tossa on ainakin maun perusteella helvetinsyövereistä peräisin olevia päärynöitäkin.

Ei auttanut raivokas hanskaaminenkaan. Kummetta edellee 39 ja rapiat.
Ei oikeen tenttiin lukeminen luonnistu, mutta onneksi on kaiken maailman aiot narikkaan ldffoja katsomatta.

Poliisille soitto olisi tietysti parempi kuin turpaanveto, riippuu mikä on ollut meininki yleensä, luottaako virkavaltaan vai ratkooko ongelmat omankädenoikeudella. Mä hoitaisin tuon itse, on niin pikku juttu.
No ei ihan joka tapauksessa tule luotettua, mutta kai sitä ois lopulta virkavallan soittanut. Tosin, huono se on mennä itse paikanpäälle, kun ei vastausta mailiin kuulunut. Joten siirtyy huomennaa suoraan virkavallan käsittelyyn.

20160605_154254814b9.md.jpg

Hyvältä näyttää. Sekä ruokalukeminen myös.

Sain onnitteluita ylennyksestä puhelimitse, mutta unohtui mennä itse perjantaina paikalle. Oli perkule kutsu jääkaapin ovessa, mutta nähtävästi kalastus vei huomioni.

Hyvältä näyttää. Sekä ruokalukeminen myös.

Sain onnitteluita ylennyksestä puhelimitse, mutta unohtui mennä itse perjantaina paikalle. Oli perkule kutsu jääkaapin ovessa, mutta nähtävästi kalastus vei huomioni.
Onnittelut myös täältä. Kalastus on ihan mukavaa puuhaa, vieläkö olet sitä metsästyskorttia suunnitellut?

Hirvenlihasta tuskin tulee varsinaisesti puutetta jatkossakaan, ensi syksylle luvassa 13 lupaa. Ja porukassa on kymmenkunta jamppaa.

Ny meitsillä on tutulta hankittuna 6 eri penkkipaitaa! 1-3 kerroksisia... Kunnon sexyjä kinkyreleitä :ruoska: Kyä ny kelepaa varustepervoilla :cool:
Sit ku saisi tutun kans aikataulut kohilleen että koutsais mua käyttään noita penkkipunnerruksessa :p

Alkaa sattumaan omiin niveliin jo pelkkä katsominen. Tai sitten se on vaan se oma yleinen rupsahtaminen.

Back
Ylös Bottom