Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Uusi Laine missä rumpaloin ja remellän nykyään, VOITTI Suomen Paskin Bändi 2016 -kilpailun 4.6. Sture 21ssä Helsingissä.
Hyvä me! <3
Hyvä me! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo joku eteläpohojalaane kompa vai tarkottaako iha sitä mitä muuallakin? :DTäällä ei molokoteta ruåttia, mutta täällä saatetaan kysyä miksi et ole naimisissa?
Onko tuo joku eteläpohojalaane kompa vai tarkottaako iha sitä mitä muuallakin? :D
Siikkerin muonituskeskus tarjoaa tänään: Kermassa haudutettu hirvikäristys, lohkoperunat ja puolukkahillo.
Seuraavan kerranhan tätä valmistetaan villisiasta... @sanmig
Eeen vielä. Näin tänään yhtä kaveria jolla on pihassaan useita omenapuita, lupasi syssymmällä omppuja jos saa vaihtarina palan possunlihaa :DTää on ehkä vähän ennenaikaista, mutta teetkö sitten nahasta uuden penkinpäällysteen kotariin?
e: Ja ootko jo visioinut päälle käyttöä?
Eeen vielä. Näin tänään yhtä kaveria jolla on pihassaan useita omenapuita, lupasi syssymmällä omppuja jos saa vaihtarina palan possunlihaa :D
Freddy Got Fingered?Ei auttanut raivokas hanskaaminenkaan. Kummetta edellee 39 ja rapiat.
Ei oikeen tenttiin lukeminen luonnistu, mutta onneksi on kaiken maailman aiot narikkaan ldffoja katsomatta.
No ei ihan joka tapauksessa tule luotettua, mutta kai sitä ois lopulta virkavallan soittanut. Tosin, huono se on mennä itse paikanpäälle, kun ei vastausta mailiin kuulunut. Joten siirtyy huomennaa suoraan virkavallan käsittelyyn.Poliisille soitto olisi tietysti parempi kuin turpaanveto, riippuu mikä on ollut meininki yleensä, luottaako virkavaltaan vai ratkooko ongelmat omankädenoikeudella. Mä hoitaisin tuon itse, on niin pikku juttu.
Mutta otitko kolmesti?Ei auttanut raivokas hanskaaminenkaan. Kummetta edellee 39 ja rapiat.
Ei oikeen tenttiin lukeminen luonnistu, mutta onneksi on kaiken maailman aiot narikkaan ldffoja katsomatta.
Tuohan nyt on nähty moneen kertaan. On sen luokan mestariteos, että sitä katsoessa on oltava valppaana.Freddy Got Fingered?
Hyvältä näyttää. Sekä ruokalukeminen myös.Siikkerin muonituskeskus tarjoaa tänään: Kermassa haudutettu hirvikäristys, lohkoperunat ja puolukkahillo.
![]()
Seuraavan kerranhan tätä valmistetaan villisiasta... @sanmig
Onnittelut myös täältä. Kalastus on ihan mukavaa puuhaa, vieläkö olet sitä metsästyskorttia suunnitellut?Hyvältä näyttää. Sekä ruokalukeminen myös.
Sain onnitteluita ylennyksestä puhelimitse, mutta unohtui mennä itse perjantaina paikalle. Oli perkule kutsu jääkaapin ovessa, mutta nähtävästi kalastus vei huomioni.
Kyä ny kelepaa varustepervoilla