Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hurjat ulkomailla metsästää noita keihäällä, olisko ollut Kerran sotureita 2 missä oli kohtaus kyseisestä "lahtauksesta". En mä siitä pelkästään ole sitä keksinyt vaan noita boar spearejä myydään netissä. http://www.coldsteel.com/Cold-Steel-Boar-Spear-Defends-Family-From-Cougar-Attack.aspx Niin siis cityihmiset sitä harrastaa että saa rushit, varmaan myös primitiivit henkiensä että saa ruokaa pöytään. Se on kyllä kerrassaan hieno metsäsätys muoto, saa sikakin pienet tsäänssit, siinä kun mokaat niin lähtee vaan pallit syöksyhampaisiin killumaan:D

edit. Riksun metsästys museossa kokeilin täytetyn elikon syöksyhammasta, jumalauta se on terävä:eek:

edit.2 Niin siinä keihäässä pitää olla yks rauta poikittain, ne voi juosta sitä keihastä pitkin päälle.

edit.3 Lähtee jätkä kun märkä sukka.

View: https://www.youtube.com/watch?v=-zCwBjCQqpY

Viimeksi muokattu:
Siellä pellolla pyörii toi naapuri nyt krossipyörällä melkein päivittäin ja iltasin. Se voi olla se syy miks ne nyt alunperin tohon tuliki.
Kattelin sääennustetta ja ens viikolle lupailee sen verran lämmintä että luulisi mutakuoppien kiinnostavan.

Youtubesta löytyy videoita noista keihäs- ja veitsihommista. On melekosta touhua.

Amerikassa vedetään ns isoilla kamoilla.

Siellä tuo on ihan laillista ja joissakin osavaltioissa possuista maksetaan muistaakseni jopa tapporahaa.

Otetaan riski ja mennään tulitikkujen kanssa sinne sanmigin maille tökkimään. There will be blood, mutta kenen?

Kai se on perhana raahauduttava mettään.

Mut mä luulen että me ollaan armollisempia viattomille possuille ja annetaan niille kumminkin niin tuskaton ja nopea kuolema kuin mahdollista.

Päivä kylillä pyöritty, en törmännyt parrakkaaseen mersumieheen tai bodausta harrastavaan eläkeläiseen, mutta tämmösen mä näin, nauratti oi kyllä...

image.webp

Päivä kylillä pyöritty, en törmännyt parrakkaaseen mersumieheen tai bodausta harrastavaan eläkeläiseen, mutta tämmösen mä näin, nauratti oi kyllä..
Mä en poistunu tänään kotoa ku aamulla apteekkiin ja maitokauppaan. Koko päivän raatanu sattans.

Kohta toivottavasti Atletico kylvettää!

Back
Ylös Bottom