Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maan paneminen. Aika maallista sekstailua. Makunsa kullakin.

Joksu munas nääs:D
Niin muuten: YLÖS DARRAKASAT!
Jos minä olen pystyssä pitää teidänkin olla, minä olen aurinko ja te kierrätte minua.

Onneksi ei ole niin tarkkaa tässä moderaattorien hylkäämässä ketjussa. Veikkaan ettei Joksulin tarvitse seistä kovennettua.

Mikäli sinun kannanottosi asioihin ovat feminismiä, niin feminismiltä katosivat juuri ne vähätkin uskottavuuden ja epänaurettavuuden rippeet, mitä siinä on ikinä ollut.
Vahvoja ennakko-asenteita omaavia yksilöitä onkin hyvin vaikea käännyttää.

En toki itsekään kuvittele kaikkien kommenttieni edustavan minkään koulukunnan feminismiä mutta siitähän ne bannit lopulta rapsahtivat että multa meni hermo naisten haukkumiseen eräissä ketjuissa.

Feminismi tullaa seuraavan kymmenen vuoden aikana ajamaan samaan aatteiden roskakoriin kuin kommunismi, vihervasemmistolaisuus ja anarkismi.

VIVA FRANCO! ARRIBA ESPANA!

että multa meni hermo naisten haukkumiseen eräissä ketjuissa.

Ja esim. sinä itsehän et ole ikinä haukkunut miehiä kollektiivisesti ja yleistävästi? Ai niin, mutta automaattisesti miesten vika aina ja naiset kärsivät kaiken pahan maan päällä ja *buhuhuuitkupotkuraivari*, siinä sitä onkin neroutta ja älyllistä aatetta johon kaikki muutkin pitäisi käännyttää.

Kovettuneena seisoi koko yön, eikun ei seissyt. Minä seisoin, tai siis ajatukseni seisoi.

Minä syön myös lihaa, isolla halulla mielellään suomalaista.

Koittakaas nyt tsempata ja antakaa Mopsin olla mopsi. Ei moisia aiheita tänne etes, ei ne kinosta tätä ketjua. + Jonnypee ainakin on aika herkkä ihminen. En epäile jos hän on jäähdytellyt kaikessa inhottavaisuudessaan, jos jossain ketjussa kinaa itse aiheesta niin poistoon menee ainakin.

Ja esim. sinä itsehän et ole ikinä haukkunut miehiä kollektiivisesti ja yleistävästi? Ai niin, mutta automaattisesti miesten vika aina ja naiset kärsivät kaiken pahan maan päällä ja *buhuhuuitkupotkuraivari*, siinä sitä onkin neroutta ja älyllistä aatetta johon kaikki muutkin pitäisi käännyttää.
En kyllä muista haukkuneeni miehiä kollektiivisesti ainakaan yhtä paljon kuin eräät miehet ovat naisia haukkuneet. Olen manannut lähinnä biologiasta kumpuavia epätasa-arvouksia, varmasti miehiä kollektiivisesti syyllistävään sävyyn. Mutta eiväthän biologian lait miesten syy ole. Paitsi jos ajatellaan että on jumala joka on mies. Erosin aikanaan kirkosta sen loputtoman herroittelun takia :D

E. Oli vain pakko vähän purkaa ja selostaa, en jatka tunnelman pilaamista enää yhdessäkään ketjussa ja anteeksi jos olen aiheuttanut mielipahaa jollekulle.

Tässä otos luotettavimmasta mahdollisesta lähteestä eli Pekka Siitoimen "Rotu-oppi"-kirjasta, joten keskustelu voidaan lopettaa tähän ja Mopsi voi palata keittiöön.

20160528_091910.webp

Kyllä saa tylsää ihmisellä elämässä olla, jos jaksaa tuollaisen kirjan avata :D itse mielummin vaikka kalastan tai väännän muttereita.

Olen jo keittiössä :hyper: syömässä munia!

Niin ja olen aikanaan eli ennen kuin perhe-elämä tilapäisesti lamautti aivosoluni luonut tieteellisesti jotakin uutta tai ainakin sinne päin ja ihan (arjalaisten?) miestenkin mielestä, mistä olen saanut kirjallisen todistuksen.

Vois lähtee gymille ja sit ois pakolliset suoritukset suoritettu.

Sen jälkeen koekäyttään 110 hp vee nelosta 2-tahtia. Aika seksikäs kokoonpano.

Back
Ylös Bottom