MissFitless
kissanainen
Huomenta! Heräsin just
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritän jatkossa ihan itse sensuroida liiaksi feminismin puolelle menevät kannanottoni ennen postaamista!
Vahvoja ennakko-asenteita omaavia yksilöitä onkin hyvin vaikea käännyttää.Mikäli sinun kannanottosi asioihin ovat feminismiä, niin feminismiltä katosivat juuri ne vähätkin uskottavuuden ja epänaurettavuuden rippeet, mitä siinä on ikinä ollut.
että multa meni hermo naisten haukkumiseen eräissä ketjuissa.
En kyllä muista haukkuneeni miehiä kollektiivisesti ainakaan yhtä paljon kuin eräät miehet ovat naisia haukkuneet. Olen manannut lähinnä biologiasta kumpuavia epätasa-arvouksia, varmasti miehiä kollektiivisesti syyllistävään sävyyn. Mutta eiväthän biologian lait miesten syy ole. Paitsi jos ajatellaan että on jumala joka on mies. Erosin aikanaan kirkosta sen loputtoman herroittelun takia :DJa esim. sinä itsehän et ole ikinä haukkunut miehiä kollektiivisesti ja yleistävästi? Ai niin, mutta automaattisesti miesten vika aina ja naiset kärsivät kaiken pahan maan päällä ja *buhuhuuitkupotkuraivari*, siinä sitä onkin neroutta ja älyllistä aatetta johon kaikki muutkin pitäisi käännyttää.
syömässä munia!Kyllä saa tylsää ihmisellä elämässä olla, jos jaksaa tuollaisen kirjan avata :D itse mielummin vaikka kalastan tai väännän muttereita.
Noh noh, eipäs nyt arvostella Valtakunnanjohtajan kirjoituksia.Kyllä saa tylsää ihmisellä elämässä olla, jos jaksaa tuollaisen kirjan avata :D itse mielummin vaikka kalastan tai väännän muttereita.