Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miksi julkaisit tuon vireon?
T: Gubbe
Onko tämä ulkoasu muuttunut?
Joo, totta. Noihan oli vähän tuommoiset kitukasvuiset.Olette erehtyneet henkilöstä. Tyttölapsellahan on väärän kokoset tissit ja erivärinen tukka. Eikä mulle kyllä oo mitään täytettä huuliinkaa ilmaantunu. Kauhiaa!
Muistui tästä persetreeni-innostuksesta mieleen, et "kukaan" ei sillon kun pienenä laihaläskinä wannabepunttimimminä aloittelin reenaamista 2003 treenannut jalkoja ku ehkä lähentäjäloitontajien verran, koska "jalat oli jo muutenkin lihaksikkaat ja perse iso". Nykyisin muuta treenatakka ku jalkoja ja perseitä. Hyvähän se on toki niitä reenata mut ku sitten on vuorostaan kootut selitykset sille miksi muuta kroppaa ei treenata tai treenataan ihan sika vähän vrt siihen perseeseen.
Ei mulla muuta :D
Eilen oli ainakin Tampereella Näsijärvellä pinnan lämpötila +17.5 ℃. Oli tosin todella tyyni keli ja hyvin aurinko lämmitti, niin äkkiä se pinta tuollasella kelillä lämpiää.Onko jo noin lämmin?

No en minä sinne selvinpäin ainakaan tule!Ootan jo vähän futermukerin näkemistä suokissa. Ollaanko humalassa dädi?
Kuulostaa suunnitelmalle!No en minä sinne selvinpäin ainakaan tule!
Voisimme tulla yhdessä!Minä en tule edes pöhnässä
Mä tulin jo.Voisimme tulla yhdessä!
Niin mullakin. Ukkovarpaiden välistä n.metrin korkeudelta! törkeeHyhhei ku on hikiset varpaanvälit...
Kamelin-?Hyhhei ku on hikiset varpaanvälit...