Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uusiapottuja onely suomalaisia. Niin kauan käy vanhatpotut, kunnes saa kotimaista. Ensisyssynä tosin on reilusti omaa perunaa toivottavasti.

En vaan tiedä missä niitä mahtuu kaupunkilaispoika säilyttään. Ei kotona ainakaan.

Mutta, pian kuntit vesille. Laudalla. Kesän ekat.
Joka vuosi kaikki vinkuu samaan, mutta omaan suuhun noi Ruotsalaiset on pirusti parempia. Ohuen ohut kuori, eikä maistu perunalle väärällä tavalla.

Joka vuosi kaikki vinkuu samaan, mutta omaan suuhun noi Ruotsalaiset on pirusti parempia. Ohuen ohut kuori, eikä maistu perunalle väärällä tavalla.
Mulle jäi traumat kerran ostetusta Espanjalaisista tai jostain vastaavista. Hyhhyh, peukalokin on paremman makuista. Sen jälkeen vain kotimaista suosinut. Tosin, mulle on normaalissa talven yli säilötyssäkin tarpeeksi ohut kuori. Syön kerran aina kuorineen, intistä jäänyt tapa. Jaksanut käyttää hetken ylimääräistä nukkuma-aikaa johki potun kuorintaan. Mielummin hätänen tankkaus ja äkkiä paneen maata.

Mulle jäi traumat kerran ostetusta Espanjalaisista tai jostain vastaavista. Hyhhyh, peukalokin on paremman makuista. Sen jälkeen vain kotimaista suosinut. Tosin, mulle on normaalissa talven yli säilötyssäkin tarpeeksi ohut kuori. Syön kerran aina kuorineen, intistä jäänyt tapa. Jaksanut käyttää hetken ylimääräistä nukkuma-aikaa johki potun kuorintaan. Mielummin hätänen tankkaus ja äkkiä paneen maata.
Kyllähän se Uunokin onnistui Espanjasta Ruotsiin eksymään...en tosin usko, että ne perunat samalla lailla marssivat.

Musiikkiesanssi on hieno esanssi ;)

Päivän liikuntasaldo kävellä muutama kilsa helteessä kirjastolle, kävellä pari kilsaa sieltä jeesiin tovereita lihasvoimilla, kävellä paikasta pari kilsaa kotio, ja sit palkita ittensä vegaanisella suklaajätskillä :kuola::heart::kuola: On se rankkaa tää lepopäivän elämä :p Huomenna taas kahdesti kuntosalille ja kaikenlaista hommailua :puntti:

Minä ihan salin ohella taas keskityin olennaiseen ja tein huomion, että näytän ihan kaljurotalta, kun hiukset on ponnarilla.
Ja huomion senki, että oon taas läskistyny. Jalat on ihan tikut, mutta jenkkikset vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa.. Yhyy.

Jalat on ihan tikut, mutta jenkkikset vaan kasvaa ja kasvaa ja kasvaa.. Yhyy.

Sama huomio jalkapäivän jälkeen pukuhuoneen peilistä. Yhyy.

Vilase josko Pharmacasta löytyy annoskoot:david:

Ei löytynyt. Tää on kato se salaliitto, missä lääkefirmat on maksanu mut hiljaseksi tuosta salaisesta, kaiken parantavasta aineosasta. :cool:

Salilla virtasi hiki, ilmastointi ei toimi. Mutta miksi mä menin vielä saunaan treenin jälkeen, on suuri mysteeri.
Et sentään infrapunasaunaan ;)

Back
Ylös Bottom