Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole ei Omar-munkkia täällä. Aiva paska kylä. On se nysstna jossei ennen dieettiä kerkiä maistamaan. Vois hieman syödä naista eikä munkkia siinä vaiheessa...

ota nekin kalorit mieluummin herkullisesta keskioluesta

niin Minä tekisin

MAMA kananuudelit on ihan o.k
Kattilassa keitän, en tee kuten paketissa neuvotaan, johtuu kyllä osittain siitä että teen niitä aina yli 1 paketin.
Se on hyvä setti että murskaa nuudelit pussiin. Kuutioi pekonit pieniksi ja paistaa. Pätkä nuudelit pekoni pannulle ja käräyttää loput nesteet pois

No näin ajattelinkin.

Heitä pois, ei sellaista ihminen tarvitse. Telkkarista ei ikinä tuu mitään, jää vaan jumittaan ja katsoon jotain turhaa mikä ei edes kiinnosta. Itse katson internetsistä sen mitä katson.

No näin ajattelinkin.

Heitä pois, ei sellaista ihminen tarvitse. Telkkarista ei ikinä tuu mitään, jää vaan jumittaan ja katsoon jotain turhaa mikä ei edes kiinnosta. Itse katson internetsistä sen mitä katson.
Etenkään nykyään kun ei tehdä muita kun deitti ja kokkiohjelmia :kakka:

Pari isoa siideriä jotta jaksaa Euroviisut katsoa, jessus että vyötärö on varmaan metrin tästä turvotuksesta - miten jotkut pienet teinitytöt pystyvät juomaan tätä ??!

Kyllä se viski olisi taas vihdoinkin ostettava.

Pari isoa siideriä jotta jaksaa Euroviisut katsoa, jessus että vyötärö on varmaan metrin tästä turvotuksesta - miten jotkut pienet teinitytöt pystyvät juomaan tätä ??!

Kyllä se viski olisi taas vihdoinkin ostettava.
Niillä onpi paljon nopiampi aineenvaihdunta nuoresta iästään johtuen ja jos vielä juovat kofeiinia, niin ovatten täysin läpipaskoja... kaloreita tulloo mutta ne enimmäkseen läpi myös männöö...
Toista se on immeisillä, jotka eivät ole teinejä (13-19v) olleet sitten ennee... kröhöm... toviin ;-) Tuntuu että homma on kääntynynnä toisinpäin. Vaikka jois kofeiinituotteita ja liikkuis
palajon, niin kaloreita vyötärölle jysähtää niin että jysähtää... plomps... siihen jysähti ;-)

En juo sidukkaa joten siltä osin oon jäävi sanomaan, mut noin muuten mulla on kyl vyötärö se joka kuikuloituu. Tänä aamuna taas laiha olo. Mittasin mahan ja kapeimmasta 54 cm ja navan läskit 64. Mun reisi (52 cm) on melkein yhtä "paksu" ku mun maha.... mulla on outo ruumiinrakenne...

Mut nyt aamupuuro, eiköhä tää mahs tästä syömällä veny normaalimittaseks :D

Back
Ylös Bottom