Rich Piana

Haloota ei olis pitänyt nousta vaikka Rich olis kussut ton suuhun. Mut en usko, että toi vajakki on päässyt ihan noin helpolla. Ehkä kusisinta ikinä hyökätä perheenjäsenten kimppuun ja turha yrittää siirtää vastuuta Jasonin nettikavereille, itse hän katalyyttinä toimi.

Mut enemmän mä ihmettelen mikä ihmisiä vaivaa. Osalle ei näytä olevan laisinkaan väärin tuo Jasonin täysin perseestä repästy veto. Missä vitun laatikossa te ootte kasvanut? Miesten maailmassa voi joutua vastaamaan naamatusten joskus mitä tulee huudeltua. Mut ei, täällä on puolet itkemässä ton retardin perään.

Kyllä se vastuu on täysin sillä joka on uhannut toista.

Niin, ja siis en minä ole yllättynyt tästä, tai olisi yllättynyt jos joku vetäisi Jasonia turpaan kunnolla. En mä ainakaan siitä puhu. Mun mielestä vaan Richi vois jättää huomioimatta tommoset. Vittu 90% Richin youtube videoiden kommenteista on pelkkää paskaa noin muutenkin, ilman noita order 66 juttuja.

Kyllä se vastuu on täysin sillä joka on uhannut toista..
En tiedä miten tuolla osavaltiossa rikoslaki menee, mut suomessa kyllä yllyttämisestä saa ihan saman tuomion, kuin itse teosta. Yllyttämisen määritelmä on toki veteenpiirretty viiva ja varmaan turha täällä spekuloida onko kirjoitukset täyttäneet määritelmät, vai ei. Paljon melua tyhjästä koko juttu.

No eihän se ole yllyttänyt ketään uhkaamaan toisen henkeä..... "Order 66 Rich Piana´s candy ass!!" Onko se nyt minun vastuulla jos sä tai joku muu menee tappamaan sen koiran?

Alright. No, siis mä puhuin nyt tästä nimenomaisesta keissistä. Mut en minä tästä enää myöskään jaksa vääntää. Kyllähän se on ollut vain ajan kysymys milloin joku hieman läksyttää Jasonia. Eikä tuo litsari nyt mikään paha ollut, mutta huono veto Richiltä kuitenkin mun mielestä.

Juu, sit teillä on se rinki, jossa spämmäätte paskaa nettiin kun se näyttää olevan niin helvetin hienoa hommaa.

Joku on mistä tahansa asiasta sun kanssas eri mieltä, niin se on paskan spämmäämistä nettiin. Ei kai kukaan hyväksy sitä, että toisten henkeä uhataan netissä edes läpällä. Kysymys on enemmänkin siitä, miten ne asiat hoitaa. Kuten aiemmin totesin, rehti anteeksipyyntö oli paikallaan, mutta tota läpsyttelyä en ymmärrä. Ja vielä vähemmän sitä, että täällä aikuisten, suht terverejärkisten ihmisten mielestä heikompia on ihan ok vetää pataan, koska se on vaan niin hienoa näyttää omaa miehistä ylivertaisuuttaan.

Hauskaa jotenkin kun Jasonilla suht vähän seuraajia instassa sekä youtube tilaajia mutta silti helvetin tunnettu "piireissä". Kaikki tää hämminki sataa taas sen laariin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tuommosta videon läpsyttelyä nähdään suomessa varmaan aina äijäporukassa jos on alkoo otettu,ja tuosta on nostettu ihan turha haloo!!!!!!

En tiedä miten tuolla osavaltiossa rikoslaki menee, mut suomessa kyllä yllyttämisestä saa ihan saman tuomion, kuin itse teosta. Yllyttämisen määritelmä on toki veteenpiirretty viiva ja varmaan turha täällä spekuloida onko kirjoitukset täyttäneet määritelmät, vai ei. Paljon melua tyhjästä koko juttu.
Ei se nyt niin ``veteenpiirretyä´´ ole. Joka tahallaan taivuttaa toisen tahalliseen rikokseen tai sen rangaistavaan yritykseen, tuomitaan yllytyksestä rikokseen kuten tekijä. Rikoslaki viides pykälä, viides momentti.

Tää tarkottaa sitä että se kuka saa toisen tekemään PÄÄTÖKSEN että aikoo tehdä rangaistavan rikoksen, niin on yllyttäjä. Mutta jos yllytys vain vahvistaa aikasempaa rikoksentekemis päätöstä, puhutaan avunannosta.

Anteeks jos kuulostan näsäviisaalta, iski vain silmään toi ja aattelin jakaa tiedon.

Ei se nyt niin ``veteenpiirretyä´´ ole. Joka tahallaan taivuttaa toisen tahalliseen rikokseen tai sen rangaistavaan yritykseen, tuomitaan yllytyksestä rikokseen kuten tekijä. Rikoslaki viides pykälä, viides momentti.

Tää tarkottaa sitä että se kuka saa toisen tekemään PÄÄTÖKSEN että aikoo tehdä rangaistavan rikoksen, niin on yllyttäjä. Mutta jos yllytys vain vahvistaa aikasempaa rikoksentekemis päätöstä, puhutaan avunannosta.

Anteeks jos kuulostan näsäviisaalta, iski vain silmään toi ja aattelin jakaa tiedon.
Tarkoitin itse lähinnä tilannetta, jossa tekijä kieltää yllytyksen johtuneen jonkun ulkopuolisen sanoista/teoista, vaikka on syytä olettaa täysin muuta ja oikeus joutuu asian puntaroimaan. Toki jos tekijä ja yllyttäjä myöntää teon, niin sitten asia on selvää pässin lihaa.

Jason tästäkin hommasta taas hyötyy jos Rich suostuu jonkun videon sen kanssa tekemään.. Ei ymmärrä miks nää body ihmiset noteeraa ollenkaan tota Jasonin sekoilua, kun jos kukaan ei ottais sitä sekoilemaan mihinkään videoille, unohtuis koko tyyppi hyvinkin nopeesti kun sen omilla tekemisillä ei ole mitään viihde tai muutakaan arvoa..

Ihan se ja sama mitä lakikirja sanoo, niin tuo Jason on se joka tässä on noita seuraajiaan yllyttänyt spämmäämään muiden kanavia. Ilman sen hassun hauskaa "66" juttuaan ne ei sitä olisi tehneet. Ja ne seuraajatkin nauraa Jasonin vammaisuudelle ja se loanheitto on ikäänkuin jotain hassua läppää, vaikka seuraukset voi olla arvattua suuremmat. Kyllä se vituttaa Ritsiä ja kumppaneita kun hankkeet on kuitenkin tavalla tai toisella vaakalaudalla tuon paskanheiton seuraksena. Ja pisteenä iin päälle siinä aletaan uhkaamaan rakkaimpien henkeä. Ymmärrän täysin että Pianalla silmä paloi. Varmaan teki mieli antaa kovempaakin avokämmentä pojalle. Ihan sama oli vammanen tai ei, niin kyllä teki joka läppäsy gutaa katsoa videolta.

Ihan se ja sama mitä lakikirja sanoo, niin tuo Jason on se joka tässä on noita seuraajiaan yllyttänyt spämmäämään muiden kanavia. Ilman sen hassun hauskaa "66" juttuaan ne ei sitä olisi tehneet. Ja ne seuraajatkin nauraa Jasonin vammaisuudelle ja se loanheitto on ikäänkuin jotain hassua läppää, vaikka seuraukset voi olla arvattua suuremmat. Kyllä se vituttaa Ritsiä ja kumppaneita kun hankkeet on kuitenkin tavalla tai toisella vaakalaudalla tuon paskanheiton seuraksena. Ja pisteenä iin päälle siinä aletaan uhkaamaan rakkaimpien henkeä. Ymmärrän täysin että Pianalla silmä paloi. Varmaan teki mieli antaa kovempaakin avokämmentä pojalle. Ihan sama oli vammanen tai ei, niin kyllä teki joka läppäsy gutaa katsoa videolta.

Juu ei todellakaan ollut tarkotus puolustella sitä. Kyllä se senverran tajuu, että tietää tekee väärin, eikä oo oikein puolustella tollasta omalla vammaisuudellaan. En mitenkään oo vammasia vastaan, koska yleensä ne tekee asiat vahingossa ja seurauksistatajuamatta, mutta Genovan tapauksessa uskon että tietää täysin mitä tekee muttei välitä.

Jason tästäkin hommasta taas hyötyy jos Rich suostuu jonkun videon sen kanssa tekemään.. Ei ymmärrä miks nää body ihmiset noteeraa ollenkaan tota Jasonin sekoilua, kun jos kukaan ei ottais sitä sekoilemaan mihinkään videoille, unohtuis koko tyyppi hyvinkin nopeesti kun sen omilla tekemisillä ei ole mitään viihde tai muutakaan arvoa..

Jasonista on useampia ketjuja jenkkifoorumeilla ja niissä on juttua varmasti tuhansia sivuja eikä se ole esiintynyt juuri kenenkään muun videoilla kun omillaan ja Delray Misfitsien pätkissä. Mun mielestä sen pätkissä on paljonkin viihdearvoa kun osaa katsoa oikeat videot eikä niitä jotain starwars pätkiä mitä se itse uppailee

oman kokemukseni mukaan (useita) slap boxi toimii hyvin, vaikka olenkin joutunut siitä ilosta usein maksamaan. Onneksi mulla on rahaa. Ei ihmisten voi antaa apinoida sua vastaan ihan miten sattuu ja niellä vaan joku järjenköyhä vastine asiaan tyyliin "joo, sori kun kusin sun postilaatikkoon, mutta olen vammainen". Tarpeeksi kun kolahtaa, niin sen muista vammainenkin. Jos mä esim. näkisin tommosen Jasonin tai vastaavan näyttelemässä munaansa lapsille jossakin puistossa, niin kyllä siinä pienet slap boxit saattais tulla. Jos tommonen kaveri ei itse tajua, että se kullinheiluttelu siellä puistossa ei ole ok, niin ei se sitä millään kiltillä järkipuheellakaan tajua. Mitään puolivammaisia ja heidän idioottimaisia edesottamuksiaan ei tässä mailmassa tarvitse alkaa väistelemään.

Surullisintahan tässä on se että Timo Rauta ei itse tajua olevansa tarinan Jason Genova, tuo vammainen henkilö joka ei vilpittömästi itse näe tekemisissään/sanomisissaan mitään väärää. Ainut ero lienee että Jason syntyi sellaisena siinä missä Timolla on ollut vain vaikea lapsuus.

Sä taidat olla sitä sukupolvea, jotka kasvatettin ilman rajoja, koska rajattomuus myös kasvatuksessa on rikkaus. Olitko kivittämässä poliiseja viikonloppuna, kun sehän tuntuu olevan teillä vapaankasvatuksen hedelmillä ominaista?
Sinähän se varmaan olet ollut kivittämässä poliiseja, kun väkivalta on vain tapa osoittaa rajoja. Jännää että henkirikosten lukumäärä on laskenut näistä kultaisista vanhoista ajoista, varsinkin etnisten suomalaisten kohdalla, mutta onhan se väkivallaton kasvatus nyt ihan paskaa tietysti. ;)

Ihan vitun tyhmää Ritsiltä, kyllä se pitäisi tietää että maailma on täynnä herkkää porukkaa ja pienistäkin jutuista syntyy haloo. Toi ei ollut mitään pelleilyä vain.

Back
Ylös Bottom