Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä kävin kauppassa, siinä oli jo liikaa ihmiskotnaktia tälle päivälle. Nyt on wingsitkin syöty ja vähän semmonen tyhjä olo, josko sitä jotain tarttis syödä vielä. Juoda toki tarttee, nyt tommonen makeahko olut jälkiruokana...tissutellen ja mussutellen hyvä tulee :)
Mä kävin eilen kaupassa hakemassa sipsejä. Kokeilin voiko viskinkäryllä kumota ihmisiä muttei onnistunut. Todellisuudessa hengittelin sisäänpäin ja pidin hajurakoa.

Mä kävin eilen kaupassa hakemassa sipsejä. Kokeilin voiko viskinkäryllä kumota ihmisiä muttei onnistunut. Todellisuudessa hengittelin sisäänpäin ja pidin hajurakoa.
Tarkoitatko suun kautta sisään ja hanurista ulos-tekniikkaa ? Tuttu rapeleista.
Itsehän kävin tänään kyllä koirain kanssa lenkillä ja sen jälkeen menin kauppaan lenkkikuteissa otsasuoni pullottaen. Saattaa olla, että vähän todellista deekummaksi ne minua siellä luulee, mutta mitäpä tuosta...

Kyä, juuri tää tekniikka. Jätin salinkin tänään. Huomenna ei ehkä enää döfää. Ehkä.

Tuo rytmihäiriö kannattaa käydä tsekkauttamassa jos ei lähde itsestään. Jos se on se mitä arvelen, se olisi hyvä saada pois päältä kahden vuorokauden kuluessa, ja sairaalassa sen tekemiseen saatetaan tarvita nukutus (ja sen takia useamman tunnin paasto). Sen 48 h jälkeen hoito monimutkaistuu.

Ketjun lääkärit korjaavat jos haluavat.

(Jos olisin ollut paikalla kun sinulle tuli noita ensiksi mainitsemiasi oireita, olisin soittanut 112. Mutta hyvä että ei ollut sen pahempaa.)

Ei ollut onneksi tällä kertaa rytmihäiriöitä, pulssi vaan nousi pienimmästäkin rasituksesta, kun olisi krapulassa ollut. Loppupäivä ollut ihan hyvä olo, tosin pää vielä vähän kipuilee, mutta veikkaan edelleen selkäjumia.

Rytmihäiriöitä tosin saattaa ajoittain tulla, usein etenkin muutama tunti astetta rankemman jalkatreenin jälkeen. Ja sattuipa eilenkin olemaan jalkatreeni tehtynä aamulla..

Nooh, ei se niin vakavaa ole vaikka vähän haisisikin, luonnollistahan tuo on kaikki tyynni. Sissijuusto ja vuosikertasilakka ovat myös näitä luontaisesti esiintyviä ihmisen kanssa symbioosissa eläviä alkueliöitä.

Ku uni ei tuu, kai vika täyskuun, enkä pääse millään en unen makuun...vttuuuu. Kai se on laitettava pako pyörimään.

Ei kuulosta kyllä mukavalle, jos yskimällä laitetaan pumppu taas hakkaan o_O
Eihän se kivaa olekaan. Voihan se toki olla, että se siitä itsekseenkin hellittäis, mutta en oo jääny kellottaan kuinka kauan siinä tilassa vois hengailla. Lisäksi se yskiminen tulee ikään kuin pakolla, koska tuo puristava tunne salpaa hetkeksi hengen. Lääkäriin olen suunnitellut meneväni, jos noita alkaa vielä tulla enenevissä määrin. En vaan tiedä oisko paras mennä just sillon kun niitä tulee vai yleisesti kertoa, että joskus tällaisia on.

Eihän se kivaa olekaan. Voihan se toki olla, että se siitä itsekseenkin hellittäis, mutta en oo jääny kellottaan kuinka kauan siinä tilassa vois hengailla. Lisäksi se yskiminen tulee ikään kuin pakolla, koska tuo puristava tunne salpaa hetkeksi hengen. Lääkäriin olen suunnitellut meneväni, jos noita alkaa vielä tulla enenevissä määrin. En vaan tiedä oisko paras mennä just sillon kun niitä tulee vai yleisesti kertoa, että joskus tällaisia on.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta miksi pitää odottaa että niitä tulee enenevissä määrin ennen kuin menee lääkäriin?

Anteeksi maalaisuuteni, mutta miksi pitää odottaa että niitä tulee enenevissä määrin ennen kuin menee lääkäriin?
En minä tiedä. Kai se tuntuu hölmöltä mennä kertomaan, että terve, tikittäjä riehuu joskus silloin tällöin ihan oman lambadan rytmissä. Että voiko ne sille mitään tehdä. Eivät kai, en tiiä. En yleensä ole "lääkäriin vasta pää kainalossa" -tyyppinen ihminen, mutta kun aina toitotetaan, että nuorilla ihmisillä rytmihäröt on normaaleja, niin ei huvittaisi lähteä samaa litaniaa kuuntelemaan.

Mulle puhkesi rytmihäiriöt tai semmoinen rasittuneena tuleva sydämentykytys kun esikoinen valvotti 8v sitten... Kävin sydänkäyrässä. Edelleen välillä tykyttää, mutta kun kerran pitäisi olla vaaratonta niin tykyttäköön. Ehkä kofeiiniövereilläkin on usein osuutta asiaan... Eikä ongelmaa yleensä ole, jos olen saanut nukuttua tarpeeksi.

Ja jos se sydän nyt vähäksi aikaa pysähtyy, niin voihan sen myös startata rykäsemällä ittensä rinta edellä johonkin sohvannojaan tms.

Itselläkin joskus ollut rytmihäiriöitä. Asiaa tutkittu muinoin, ei mitään vikaa ja elossa ollaan ( tai ainakin zombiemaisessa tilassa ).

Ei oo lapsia enkä juo edes kahvia. Tykytyksiä tai muljahteluita mulla on ollu aina. Ehkä näitä täytyy jossain vaiheessa käydä tutkituttamassa.

E. Sanmig, no just näin! Vähän jos läpättää eri rytmiin, niin so what. Suurin osa on vaarattomia ja tasan saman tarinan uskon itsekin kuulevani.

Ei oo lapsia enkä juo edes kahvia. Tykytyksiä tai muljahteluita mulla on ollu aina. Ehkä näitä täytyy jossain vaiheessa käydä tutkituttamassa.

E. Sanmig, no just näin! Vähän jos läpättää eri rytmiin, niin so what. Suurin osa on vaarattomia ja tasan saman tarinan uskon itsekin kuulevani.

Sitten kun pääset lääkäriin asti ja saat sen holster-vehkeen mukaan, jolla seurataan tilannetta niin niitä rytmihäiriöitä ei varmaankaan tule. Joku asiahan noita muljahduksia ja läpätyksiä aiheuttaa, mutta eipä sitä silloin aikanaan tullut pidettyä mitään kirjaa olosuhteista. Iän mukana ne vissiin aika monella häviää.

Back
Ylös Bottom