Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huipunpaa nämä rytmin käännöt vapailla. Eipä ole pitkään aikaan loppunutkaa uni 3h jälkeen. No Sicario
firing.gif
+ pari viimestä walking deadia tuijoteltu poies. Jos menisi kokeileen nukkumista uudestaan.

Hyvvee huomenta kaikille ihunille pakkislaisille! :heart: Olkoon päevänne oikein mainio ja iloinen! :heart:

Yhyy, nyt myös nenässä asuu räkäpallero, mites tää nyt tällai meni. Tällä hetkellä ei sentään näytä satavan. Laitan kurahousut silti.

Välillä on semmonen olo et ryyppäisin jos osaisin. Esim tänään. En kuitenkaan osaa, joten kärvistelen ensin töissä ja sitten salille. Life is goooooooood...
Kuulostaa tutulta. Ja sounds like a plan, ja vielä lisäksi sillee tutulta... eka asialliset/pakolliset/tms hommat ja velvollisuudet alta pois ja salille hikoilemaan iloisesti ;)

Minä tässä tuumailen, että mitä se Teidän NAISvaimoille kuuluu, mitä te omalla työnteolla itsellenne tienaamillanne rahoilla ostatte

ei kai kaikkea rahaa tarvi tuhlata ostamalla tylsää, kyllä kivaakin pitää ostaa

Välillä on semmonen olo et ryyppäisin jos osaisin. Esim tänään. En kuitenkaan osaa, joten kärvistelen ensin töissä ja sitten salille. Life is goooooooood...
Itsellä ei ole varsinaista kokemusta, mutta jos ryyppääminen ei maistu, ainahan on suonensisäiset.

Minä tässä tuumailen, että mitä se Teidän NAISvaimoille kuuluu, mitä te omalla työnteolla itsellenne tienaamillanne rahoilla ostatte

Amen. Pois sieltä tohvelin alta arvon herrat.

No eihän se kuulukaan. Paitsi siten kuuluu, että korvissa soi se ainainen RÄPÄTYS. Ei semmoisia valkoinen heteromies selvinpäin jaksa kuunnella.

Onhan ihan kiva ostaa sohvia ja sisustustyynyjäkin. Kun saa itse päättää. Meilläkin on vaimon kanssa sellainen leikki, että hän ikäänkuin antaa minun päättää kahdesta hänen valitsemastaan vaihtoehdosta. Ja sitten hän päättää ottaa sen toisen.

Mutta en ole enää varma kumpi on niskanpäällä tässä hommassa. Tietääkö hän, että valitsen tahallani sen, mitä en halua valituksi...

Back
Ylös Bottom